Με το εορταστικό ωράριο προ των πυλών, συνήθως οι τελευταίες ημέρες του Νοεμβρίου είχαν διαφορετικό «χρώμα» από ό,τι οι φετινές -όπως και η διάθεση των καταστηματαρχών. «Άλλη διάθεση. Άλλη ψυχολογία», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, ενθυμούμενοι “παλιές καλές εποχές”.
Το πρώτο δεκαήμερο ήταν εκπτωτικό, αλλά τη δεύτερη εβδομάδα των ενδιάμεσων εκπτώσεων ανακοινώθηκαν τα μέτρα για την είσοδο στους ελέγχους, πριν εισέλθουν στα καταστήματα οι πελάτες, πάντα με την επίδειξη των rapid test ή των πιστοποιητικών του εμβολιασμού και της ταυτότητας. «Όλο αυτό, όπως και να το κάνουμε, δημιούργησε ένα αρνητικό κλίμα στην αγορά. «Κουμπώθηκε» πάλι ο κόσμος, έμεινε μέσα, «έπεσε» η κίνηση», δηλώνουν στην ΕΡΤ Κομοτηνής οι καταστηματάρχες μην κρύβοντας, ωστόσο, την ελπίδα και την προσδοκία τους ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες.
Παράλληλα, σημειώνουν ότι την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου, που παραδοσιακά είναι μια εβδομάδα «προωθητική» με την αποκαλούμενη “Black Friday”, η ελπίδα τους είναι «τα κρούσματα να υποχωρήσουν» και οι “παραδοσιακές” συνήθειες για τις αγορές της τελευταίας στιγμής, να επικρατήσουν.