Κομοτηνή: Μια φοιτήτρια – παραγωγός λουλουδιών

Φοιτήτρια του ΑΠΘ η Χασάν Τσαούς Μαχουλέ. Ήταν μικρότερη από δέκα ετών όταν μαζί με τους γονείς της ξεκίνησαν να καλλιεργούν αντί για καπνά και κεράσια όπως οι υπόλοιποι κάτοικοι του χωριού Ασώματοι: Μολόχες, Πετούνιες, Πελαργούς, λουλούδια για κήπους, αλλά και λουλούδια για εσωτερικούς χώρους. Αγαπημένο της λουλούδι το Τριαντάφυλλο, που έχει και ωραίο άρωμα, όπως χαρακτηριστικά μας είπε. «Παίρνουμε μικρά μοσχεύματα, που με φροντίδα και πότισμα γίνονται άνθη.Όποιο λουλούδι χρειάζεται ειδική φροντίδα, σίγουρα θα την έχει» πρόσθεσε μιλώντας στην ΕΡΤ Κομοτηνής και στην εκπομπή «Καθημερινές Ιστορίες» (19-7-2021) για τη δουλειά της στο θερμοκήπιο με τα άνθη.

Δουλειά, που την χαρακτηρίζει εύκολη. «Είναι εύκολη δουλειά, αλλά ακριβώς επειδή είναι πάρα πολλά τα λουλούδια, λόγω της κούρασης, υπάρχουν στιγμές που είναι και δύσκολη. Είναι όλα συγκεντρωμένα σε ένα θερμοκήπιο και όλα χρειάζονται φροντίδα, οπότε πηγαίνοντας πότε από εδώ και πότε από εκεί, κουράζεσαι αλλά μου αρέσει αυτό που κάνω» σημείωσε η νεαρή ανθο-παραγωγός.

Παράλληλα, πρόσθεσε πως «Το χειμώνα χρειάζονται πιο πολύ φροντίδα. Να μην παγώσουν, να μην χαλάσουν. Το χειμώνα είναι δύσκολα, αλλά και το καλοκαίρι επίσης λόγω της ζέστης». Είναι βέβαιη ότι «Τα λουλούδια καταλαβαίνουν την αγάπη και την φροντίδα» και ακόμη πιο βέβαιη ότι μπορούν και ομορφαίνουν την καθημερινότητά των ανθρώπων. «Ανθίζουν μέρα παρά μέρα. Ο κόσμος αγαπάει τα λουλούδια. Προσπαθώ να τους βοηθήσω να καταλάβουν τα λουλούδια» λέει για τους πελάτες κι επιστρέφει στην φροντίδα των ανθισμένων της λουλουδιών.
Ρεπορτάζ –κείμενο: Μαρία Νικολάου φώτο αρχείο ΕΡΤ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος