Κομοτηνή: Μαθήματα με έξυπνα κινητά και εφαρμογές του διαδικτύου στο Μουσικό Σχολείο

Ικανοποιημένος από την εξοικείωση με την Νέα Τεχνολογία, που έχουν αποκτήσει οι μαθητές και οι μαθήτριες του Μουσικού Σχολείου Κομοτηνής, δήλωσε στην ΕΡΤ Κομοτηνής ο εκπαιδευτικός Φώτης Φωτιάδης.

Μιλώντας στην εκπομπή «Καθημερινές Ιστορίες» (3-2-2022) ως υπεύθυνος του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με τίτλο Digital Competences, στο οποίο συμμετέχει το Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής με την ιδιότητα του συντονιστή σημείωσε, ότι η πολύωρη ενασχόληση με τον Υπολογιστή και τα “έξυπνα” κινητά τους έχει στερήσει από τη μια το παιχνίδι στην αλάνα, αλλά τους έχει χαρίσει από την άλλη μια εντυπωσιακή γνώση εφαρμογών, χρήσης εργαλείων και προγραμμάτων σε τέτοιο βαθμό που μπορούν να την αξιοποιήσουν ακόμη και για την καλύτερη κατανόηση -παρακολούθηση των μαθημάτων τους.

Όσον αφορά στους εκπαιδευτικούς; Η εικόνα σε σχέση με την πρώτη περίοδο της εισόδου της Πληροφορικής στα σχολεία είναι σίγουρα καλύτερη σε σχέση με την εξοικείωση που έχουν αποκτήσει. Οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζονται πιο μυημένοι, σημαντικό ρόλο ως προς αυτό έχει διαδραματίσει η δυνατότητα που τους δίνεται να παρακολουθήσουν δωρεάν επιμορφωτικά –αρκετά on line- σεμινάρια. «Θα ήταν μεγαλύτερη η συμμετοχή αν ήταν ενταγμένα στο ωρολόγιο πρόγραμμα, καθώς τώρα οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να αφιερώσουν ελεύθερο χρόνο» είπε ο κος Φωτιάδης υπενθυμίζοντας ότι αντίστοιχο «δίωρο επιμόρφωσης» εξακολουθεί να υφίσταται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Σε ερώτηση για το αν υπάρχει στη διάθεση τους ο κατάλληλος εξοπλισμός, παραδέχτηκε απαντώντας, πως στο κομμάτι αυτό εξακολουθούν να παρουσιάζονται ελλείψεις, αναζητώντας λύσεις- μαθητές και εκπαιδευτικοί- στα «έξυπνα κινητά» και στην χρήση τους, όταν επιτρέπεται.
Ο συντονιστής σημείωσε, πώς το Μουσικό Σχολείο της Κομοτηνής στην αξιοποίηση αυτών των εφαρμογών και στην ενσωμάτωση διάφορων ελεύθερων εφαρμογών του διαδικτύου (web 2.0 tools) και των κινητών τηλεφώνων (mobile apps) στην εκπαιδευτική διαδικασία συνεργάζεται με σχολεία από την Πορτογαλία, την Ιταλία, τη Βουλγαρία και την Τουρκία. Μάλιστα κάποιοι από τους μαθητές- μαθήτριες επιχείρησαν στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού να «προσεγγίσουν» την ιστορία με διαφορετικό τρόπο απαντώντας για παράδειγμα σήμερα, τι θα έπρεπε να κάνουν οι κάτοικοι της Πομπηίας για να προστατευτούν από την έκρηξη του Ηφαιστείου.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος