Κομοτηνή – εκπαιδευτικοί σε φροντιστήρια: Δεν είναι εξοικειωμένοι με την ύλη οι μαθητές

Στο συμπέρασμα ότι η μεγάλη μάζα των γονιών δεν μπορεί να στηρίξει οικονομικά την ενισχυτική διδασκαλία των παιδιών τους νωρίτερα από την Τρίτη Λυκείου και την προετοιμασία τους για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις καταλήγουν ολοένα και πιο συχνά τα τελευταία δεκατρία χρόνια εργαζόμενοι κι εργαζόμενες στο χώρο των δεκατριών ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων φροντιστηριακής διδασκαλίας της Ροδόπης.

Μετά δε την αναγκαστική Τηλεκπαίδευση λόγω της πανδημίας του κορονοϊού συναντούν επίσης συχνά μαθητές με μη εξοικείωση τόσο με την ύλη τους, όσο και με την ίδια την διαδικασία των εξετάσεων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι μαθητές και οι μαθήτριες που διαγωνίστηκαν πέρσι στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, όπως χαρακτηριστικά λένε, δεν είχαν καθόλου την εμπειρία των γραπτών εξετάσεων μέσω τη συμμετοχή τους στις ενδοσχολικές (δια ζώσης) εξετάσεις.

Παρά τη δύσκολη οικονομική συνθήκη των τελευταίων χρόνων (οικονομική κρίση, μνημόνια, πανδημία, ενεργειακή κρίση) οι εργαζόμενοι στο χώρο αυτό παρατηρούν, όπως λένε, «τις προσπάθειες των γονιών να μην θυσιάζουν την εκπαίδευση των παιδιών τους, κάτι που ήταν αναγκασμένοι να κάνουν τα προηγούμενα χρόνια, ιδιαίτερα το διάστημα 2010-2012».

Έτσι, σημαντικός αριθμός παιδιών της Ροδόπης, μαθητές και μαθήτριες ήδη στην 3η Λυκείου, πέραν του σχολικού ωραρίου παρακολουθούν και ενισχυτική-φροντιστηριακή διδασκαλία πολλών ωρών, από 15 έως 18 ώρες εβδομαδιαίως, με τον οικογενειακό προϋπολογισμό να επιβαρύνεται με 300, κατά μέσο όρο, ευρώ μηνιαίως. Κάποιοι από αυτούς τους μαθητές ξεκινούν την παρακολούθηση από την 1η και τη 2η Λυκείου παρακολουθώντας 13 και 15 ώρες ομαδικής διδασκαλίας, γεγονός που τους στερεί χρόνο από προσωπική μελέτη, αλλά και μηδενίζει τον ελεύθερο χρόνο τους.

Όσον αφορά στη διαφορά που παρατηρούν στους «μαθητές της πανδημίας του κορονοϊού;». Στους μαθητές και στις μαθήτριες δηλαδή που η περίοδος του Covid τους βρήκε να παρακολουθούν τη διδασκαλία μέσω Η/Υ από το σπίτι τους; «Έλειψε η αυστηρή επίβλεψη » απαντούν και σημειώνουν ότι παρά την πολύ καλή προσπάθεια των συναδέλφων τους αυτό που φαίνεται πως έλειψε από τους μαθητές και τις μαθήτριες είναι η αυστηρή επίβλεψη με αποτέλεσμα ακόμη και σήμερα να καταγράφουν: σημάδια «έλλειψης συγκέντρωσης», «προσήλωσης στο στόχο» και «πειθαρχίας» με την έννοια της τήρησης του προγράμματος”. “Διαπιστώνουν ξαφνικά ότι η μέρα δεν διαθέτει και τόσες πολλές ώρες όπως νόμιζαν” αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί.
φώτο: αρχείο ΕΡΤ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος