Κομοτηνή: Έγγραφες καταγγελίες και παράπονα στον Περιφερειακό Συμπαραστάτη από πολίτες της αν.Μ.Θ.

Δεκαπέντε (15) έγγραφες καταγγελίες δέχθηκε ο Περιφερειακός Συμπαραστάτης, Αργύριος Χουρμουζέλης από πολίτες της αν.Μ.Θ.. Πρόκειται για διαφορές που ανέκυψαν μεταξύ των πολιτών και των υπηρεσιών της Περιφέρειας. «Ο Συμπαραστάτης παίρνει την επώνυμη καταγγελία, έρχεται σε άμεση επαφή με την υπηρεσία και ζητά τις απόψεις της επί του θέματος, δηλαδή ποια είναι η αιτιολογία της μη ικανοποίησης του αιτήματος» εξήγησε σήμερα Παρασκευή στην ΕΡΤ Κομοτηνής και στην εκπομπή «Καθημερινές Ιστορίες» (7-1-2022) ο κος Αργύριος Χουρμουζέλης καλώντας τους πολίτες να γνωστοποιούν τυχόν παράπονα.

Αναφερόμενος στο θεσμό του Περιφερειακού Συμπαραστάτη ανέφερε ότι η Πανδημία ανέτρεψε τους σχεδιασμούς και δημιούργησε εμπόδια στην εξωστρεφή προσέγγιση των προβλημάτων των πολιτών.

«Λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο για τους πολίτες της Περιφέρειας, μεσολαβεί για τους πολίτες της Περιφέρειας σε κάθε περίπτωση που ο πολίτης θεωρεί ότι αδικείται ή δεν εξυπηρετείται από τις υπηρεσίες της Περιφέρειας » δήλωσε ο κος Χουρμουζέλης.

Οι υπηρεσίες του προσφέρονται αμισθί στους πολίτες και σε διάστημα ενός μηνός είναι υποχρεωμένος να εκφέρει την άποψη του, εάν δηλαδή έχει λάθος η υπηρεσία ή ο πολίτης. «Η όποια κρίση δεν στερεί τον πολίτη από κανένα δικαίωμα. Δεν παρακωλύεται ούτε καταργείται το οποιοδήποτε δικαίωμα του πολίτη», διευκρίνισε ο έμπειρος Νομικός.

Ο περιφερειακός συμπαραστάτης αφορά αποκλειστικά υπηρεσίες της περιφέρειας (όχι θέματα φορολογικά και ασφαλιστικά ). Όταν δημιουργηθεί πρόβλημα με την έκδοση άδειας από τις αρμόδιες αρχές της Περιφέρειας, άδειες αυτοκινήτων, μοτοποδηλάτων, κατάληψη εκτάσεων, κατάχρηση αδειών που δόθηκαν από την Περιφέρεια στον πολίτη, τότε είναι εκεί για να διαμεσολαβήσει απευθείας, επικοινωνώντας με τις αρμόδιες υπηρεσίες και κατευθύνοντας ακόμη και όταν δεν είναι στην αρμοδιότητά του. «Θα πρέπει να μάθει ο κόσμος τον θεσμό. Να τον πληροφορηθεί. Παρά την πανδημία εξακολουθεί να ισχύει, δέχεται τις καταγγελίες και τα παράπονα των πολιτών» είπε.

Σημείωσε δε πως γίνονται δεκτές και μέσω email οι καταγγελίες των πολιτών, επώνυμες όμως γιατί, όπως είπε, ο κος Χουρμουζέλης το ανώνυμο είναι πολύ επικίνδυνο. «Από τη στιγμή που θα υποβάλει σχετικό αίτημα-γνωστοποίηση θα δοθούν και οι κατευθυντήριες γραμμές» σημείωσε με τον ίδιο να ελέγχει το βάσιμο της καταγγελίας και το αν αφορά υπηρεσία της περιφέρειας.

Αναλυτική παρουσίαση του έργου της χρονιάς που έφυγε από τον Περιφερειακό Συμπαραστάτη θα γίνει στο επόμενο Περιφερειακό Συμβούλιο αν.Μ.Θ.

Info
Hλεκτρονική διεύθυνση: symparastatis@pamth.gov.gr,
Γραπτά, στην ταχυδρομική διεύθυνση: Περιφερειακό Συμπαραστάτη της Περιφέρειας Ανατ. Μακεδονίας και Θράκης, Δημοκρατίας 1, Διοικητήριο, Κομοτηνή 69133,
Τηλεφωνικά, στα τηλ.: 2531354221 και κιν.:6976338731.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος