Κομοτηνή: Brand name της αν.Μ.Θ. τα προϊόντα που παράγει

Ποιός δεν έχει γευτεί τοπικά προϊόντα όπως: φρούτα, λαχανικά, πατάτες, όσπρια και σπαράγγια της Θράκης; Ποιός δεν έχει μείνει έκπληκτος από την νοστιμιά των γαλακτομικών προϊόντων στις ορεινές περιοχές; Ή από το άρωμα ιωδίου των θαλασσινών του Θρακικού πελάγους; Σίγουρα όποιος στάθηκε τυχερός και τα γεύτηκε έστω για μια φορά θα αποτελεί φίλο παντοντινό της Θρακιώτικης κουζίνας και των γαστρονομικών παραδόσεων. Το ίδιο συμβαίνει σε κάθε περιοχή της χώρας μας. Για να το διαπιστώσει ο επισκέπτης, ο ξένος, θα πρέπει να επισκεφθεί τη χώρα μας. Ή μήπως όχι; Είναι γνωστή όσο πρέπει η μοναδικότητα των ελληνικών προϊόντων σε ολόκληρο τον κόσμο; Αποτελεί στόχο η ελληνική διατροφή να καταστεί brand name μοναδικής αξίας;

H ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής παραγωγής, η αύξηση των εξαγωγών και των κερδών των παραγωγών αποτελούν βασικές προτεραιότητες του ΥΠΑΑΤ σύμφωνα με την ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Να μια απάντηση που θα δημιουργούσε προσδοκίες σε μια ακριτική περιοχή, όπως η Ροδόπη και όπου ήδη, δειλά -δειλά και με πολύ πείσμα παραγωγοί και μεταποιητές διεκδικούν εξωστρέφεια για τα δικά τους προϊόντα.
Τα βασικά στοιχεία της νέας Εθνικής Στρατηγικής που εκπονεί και υλοποιεί το Υπουργείο για τον αγροδιατροφικό τομέα έχουν στην αιχμή του την καινοτομία, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την εξωστρέφεια και τη βιωσιμότητα του εθνικού συστήματος τροφίμων, “που”, όπως υποστήριξε με παλαιότερες δηλώσεις του ο Υπουργός, τελικά θα οδηγήσουν σε οικονομικά οφέλη και κοινωνική ευημερία.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κος Λιβανός πρόσφατα: «Βασικό στόχος είναι να επανατοποθετήσουμε τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά στις αγορές του εξωτερικού και να διαφημίσουμε τον διατροφικό μας πλουραλισμό και τη μοναδικότητά των ελληνικών προϊόντων σε όλον τον κόσμο» προσθέτοντας ότι γι αυτόν τον λόγο η Ελλάδα διαθέτει 113 γεωργικά προϊόντα και τρόφιμα ΠΟΠ & ΠΓΕ, χωρίς να προσμετρώνται σε αυτά οι οίνοι και τα αλκοολούχα προϊόντα, ανάμεσά τους και προϊόντα από τη Θράκη. Με την προσδοκία των παραγωγών μεταποιητών (και) της Αν.Μ.Θράκης, που κάνουν εξαιρετική δουλειά να δίνουν και τα δικά τους προϊόντα δυναμικό “παρών” στις ξένες αγορές…Τί έχουν να φοβηθούν; Μια δοκιμή θα πείσει ακόμη και τον πιο δύσπιστο. Μια γεύση δρόμος άλλωστε είναι η Περιφέρεια-Νοτιοανατολικότερο άκρο της Ευρώπης.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος