Μια διαφορετική «πινελιά» του σπουδαίου ταλέντου της και της ευφάνταστης δημιουργικότητάς της αποκάλυψε η Γεωργία Γιαννοπούλου με τη συμμετοχή της στην τελευταία σκηνοθετική δουλειά του Γιάννη Βουλτσίδη: «Ανακρέων, ραβασάκι από την Ιωνία», μια συμπαραγωγή με το ΔΗΠΕΘΕ Κομοτηνής.
Όπως τόνισε, μιλώντας στην ΕΡΤ Κομοτηνής, δημιουργώντας την φιγούρα του Ανακρέοντα επέμεινε πολύ στην ιωνική γραμμή, στο λευκό και στο γαλάζιο δίνοντας του στα χέρια μια λύρα, μια που επρόκειτο για ποιητή τραγουδιστή.
«Μιλάω μέσω της εικαστικής δημιουργίας για τον ξεριζωμό», σημείωσε προσθέτοντας πως η δεύτερη φιγούρα, του σύγχρονου ποιητή δεν τη δυσκόλεψε καθόλου. Το άλλο πρόσωπο, η Άρτεμης, οδηγήτρια, έτσι όπως ο Ανακρέων την επικαλείται σε ποίημά του, έχει όπως λέει συγγένεια μακρινή με ένα άλλο πεδίο που ασχολείται, τη βυζαντινή αγιογραφία.
«Έχω ασχοληθεί, είναι κάτι που γνωρίζω», ανέφερε και σημείωσε ότι “το κάτω μέρος, το σώμα της Άρτεμης έχει πολύ μεγάλη σχέση με το σώμα των κοριτσιών που χορεύουν”.
Όπως σημείωσε η κα Γιαννοπούλου κάθε φορά που κάνει μια φιγούρα, ασυναίσθητα μόλις κάνει ένα σχέδιο εντοπίζει ομοιότητες με κάποιον σύγχρονό της: “«Είναι αυτός» λέω μοιάζει δηλαδή και με κάποιον σύγχρονο της εποχής μου. Με παραπέμπει σε κάποιο γνωστό πρόσωπο κι αυτό είναι κανόνας». Όσον αφορά στη συνεργασία της με το σκηνοθέτη; «Περνά μέσα από διάλογο, από συμφωνίες και διαφωνίες» λέει.
Για να καταλήξει τέλος με τη σημείωση ότι: «Η σκηνογραφία, η ζωγραφική όλα είναι ένα με μένα, από εκεί και πέρα δεν είναι το μοναδικό. Μπορεί και να με ενδιαφέρει ένα ρούχο μιας χορεύτριας, χίλια πράγματα μπορεί να με ενδιαφέρουν».
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος