ΕΕΚΕ: Οι πιο «στριμωγμένοι» από τις οφειλές στις τράπεζες είναι αυτοί που έχασαν τη δουλειά τους

Αγρότης 91 ετών από την Κρήτη χρωστούσε σε τράπεζα 37.000 ευρώ με καταβολή 6.000€ πέτυχε την εξόφληση του συνόλου του δανείου σώζοντας έτσι το σπίτι και το αγροτεμάχιό του. Μακροχρόνια άνεργη οφειλέτρια αδυνατούσε να αποπληρώσει καταναλωτικό δάνειο ύψους 8.750€. Το δάνειο, ύψους 3.000€ είχε ανέλθει με τους συνεχείς ανατοκισμούς στις 8.750€. Βρήκε λύση στο πρόβλημά με τη βοήθεια της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) και κατέληξε σε συμφωνία διαγραφής ποσοστού 89% του δανείου – 7.850 – και την εφάπαξ καταβολή των 1000€ για την εξόφληση του.

Αυτά είναι δύο μόνο (πρόσφατα) από τα πολλά συνολικά παραδείγματα, που έχουν να θυμηθούν οι εργαζόμενοι στην Ε.Ε.Κ.Ε.. «Ο αγρότης ήταν 91 ετών, είχε ξεκινήσει τις ρυθμίσεις για να μην αφήσει χρέη στα παιδιά του από την ηλικία των 77 ετών, χωρίς αποτέλεσμα, όμως, έφτασε συνολικά στο «αμήν», όταν η σύζυγός του απεβίωσε και ο ίδιος αρρώστησε από την στεναχώρια του με αποτέλεσμα να τα παρατήσει και να μείνουν τα δάνεια εκκρεμεί» εξήγησε σήμερα στην ΕΡΤ Κομοτηνής και στην εκπομπή «Καθημερινές Ιστορίες» (4-10-2021) ο κος Παναγιώτης Καλόφωνος, οικονομικός σύμβουλος της Ένωσης.

Σύμφωνα με τον κο Καλόφωνο αυτό που προσπάθησε η Ε.Ε.Κ.Ε. ήταν: Πρώτον, να τον στηρίξει και δεύτερον να τον βοηθήσει με τον τρόπο που «ακούνε» οι τράπεζες. «Η τράπεζα θέλει έναν πολύ ειδικό χειρισμό και μια πολύ εξατομικευμένη πρόταση να την ακούσει για να δει τι μπορεί να κάνει» είπε.

Όπως τόνισε ο κος Καλόφωνος οι ρυθμίσεις που πρέπει στις μέρες μας να γίνουν είναι πάρα πολλές, καθώς οι πολίτες καλούνται να αντιμετωπίσουν νέα έξοδα, νέους φόρους, νέες ανατιμήσεις. Προέτρεψε όσους δανειολήπτες αντιμετωπίζουν πρόβλημα να κοιτάξουν να βρουν που ακριβώς χρωστάνε γιατί υπάρχουν όπως είπε, πάρα πολλές περιπτώσεις που οι άνθρωποι από το μεγάλο τους άγχος και το στρες που είχαν, είχαν ξεχάσει ότι όφειλαν και κάποια ποσά σε κάποιες άλλες τράπεζες.

Σκιαγραφώντας δε το «προφίλ» των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο πρόβλημα σημείωσε πως: «Οι πιο «στριμωγμένοι» είναι άνθρωποι που είτε έχουν ηλικιακά προβλήματα, πάρα πολλοί μισθωτοί που έχασαν τη δουλειά τους ή μειώθηκαν τα έσοδά τους, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να εξυπηρετήσουν τα δάνεια και τις υποχρεώσεις τους. Άνθρωποι από όλο το φάσμα της ελληνικής κοινωνίας: εργαζόμενοι, άνεργοι, άνθρωποι που είχαν μεγάλα εισοδήματα και σήμερα έχουν ελάχιστα. «Πρέπει ο καθένας να προσπαθήσει να βρει μια οριστική λύση στα θέματά του. Όσο τα κρύβουμε κάτω από το χαλί, ο πόνος τα μεγαλώνει» είπε. Καταλήγοντας με τη σημείωση ότι: «Οι λύσεις είναι εξατομικευμένες. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Ας μην θεωρεί ο καθένας ότι το δικό του πρόβλημα δεν λύνεται. Ας δοκιμάσει. Θα σταθούμε δίπλα σε κάποιον που ενδιαφέρεται να λύσει ή να διευθετήσει τα δάνειά του».
Info
H Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας παρέχει δωρεάν από το 2010 στους καταναλωτές υποστήριξη και συμβουλευτική για την εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών τους προς τα πιστωτικά ιδρύματα. Καλούνται οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στη ρύθμιση των οφειλών τους, να επικοινωνούν με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
• On line φόρμα υποβολής αιτήματος: https://eeke.gr/activities-of-e-e-k-e-2/rithmisi-ofilon/
• e-mail: info@eeke.gr
• Τel :210-8817730
• Web: www.eeke.gr
• fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος