Διευθυντής ΚΕΠ Κομοτηνής: «Κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να εξυπηρετήσουμε τους πολίτες”

«Κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να εξυπηρετήσουμε όλους τους πολίτες», δηλώνει ο  Αθανάσιος Τσοχατζής, διευθυντής στα ΚΕΠ του Δήμου Κομοτηνής και σημειώνει ότι έχει αυξηθεί κατά πολύ ο όγκος της δουλειάς λόγω της Πανδημίας καθώς έχουν ενταχθεί πολλές υπηρεσίες στα ΚΕΠ.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα νέων προσθηκών, όπως ανέφερε, είναι τα ψηφιακά πιστοποιητικά που αφορούν είτε τον διαγνωστικό έλεγχο, είτε τη νόσηση, είτε τις βεβαιώσεις που ζητά ο κόσμος για τον εμβολιασμό και το ευρωπαϊκό πιστοποιητικό και τελευταία έχουν ενταχθεί κι άλλες υπηρεσίες στα ΚΕΠ όπως το e-ΕΦΚΑ οι οποίες διεκπεραιώνονται μέσω των ΚΕΠ. Και λόγω της πανδημίας επίσης η άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα, η οποία είναι μια προπληρωμένη κάρτα που δίνεται στους γεννηθέντες από 1-1-96 έως τις 31-12-2003, το λεγόμενο freedom pass.

«Μπορούμε να πούμε ότι η πανδημία έχει αυξήσει κατά πολύ τη δουλειά, τις αρμοδιότητές μας. Υπάρχουν νέες πλέον υπηρεσίες στα ΚΕΠ», ανέφερε ο κ. Τσοχατζής προσθέτοντας πως καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για να εξυπηρετηθούν οι δημότες με τον καλύτερο τρόπο. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο ευρωπαϊκό πιστοποιητικό, λέγοντας πως μπορεί ο πολίτης να το εκδώσει μέσα από την εφαρμογή gov.gr αρκεί να έχει τους κωδικούς Taxis net και τον ΑΜΚΑ του. Μπορεί επίσης να το κατεβάσει στο κινητό του. Έχει bar code και όταν το επιδεικνύει στους αρμόδιους μπορεί ελεύθερα να ταξιδέψει.

«Ο κόσμος όπως και εμείς με όλη αυτή την κατάσταση της Πανδημίας έχει κουραστεί. Το θέμα είναι ότι τα ΚΕΠ αν και ξεκίνησαν πριν χρόνια ως μεταρρυθμιστικό εγχείρημα, κατόρθωσαν ως υπηρεσίες και διαμεσολαβητές να περιορίσουν τις μετακινήσεις των πολιτών στις διάφορες υπηρεσίες καθ’ ότι αξιοποιούμε τις νέες τεχνολογίες, αναβαθμίζουμε έτσι την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και κάνουμε τα καλύτερα δυνατά για να μπορέσουμε να τους εξυπηρετήσουμε», δήλωσε ο διευθυντής του ΚΕΠ Κομοτηνής, σημειώνοντας ότι δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι το προηγούμενο διάστημα πολλές υπηρεσίες ως ένα βαθμό δεν δέχονταν κοινό, εξυπηρετούσαν μόνο ηλεκτρονικά. Με αποτέλεσμα μεγάλος αριθμός πολιτών που δεν είχαν ψηφιακές δεξιότητες να εξυπηρετούνται τελικά μέσα από τα ΚΕΠ.

«Θεωρώ πολύ χρήσιμη την υπηρεσία μας και όλοι οι συνάδελφοι καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε και να φύγουν ευχαριστημένοι οι πολίτες και οι δημότες», πρόσθεσε σε αυτό το σημείο, εξηγώντας πως για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους καλό είναι οι πολίτες να κλείνουν ραντεβού.

Όσον αφορά στην στελέχωσή του ΚΕΠ σημειώνει: «Είναι από τα λίγα υπερ-στελεχωμένα ΚΕΠ που έχουν προσωπικό. Πάντα ήταν αρωγός σε όλη την προσπάθεια οι άλλες υπηρεσίες του Δήμου και ο ίδιος ο Δήμαρχος. Αυτή είναι η δουλειά μας και προσπαθούμε να την κάνουμε όσο καλύτερα μπορούμε για να εξυπηρετήσουμε τους πολίτες μας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε δουλειά. Έχουμε πάρα πάρα πολύ δουλειά και πολύ φιλότιμο και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να φύγουν οι δημότες μας ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος