Α.Ροδιάτη:Πάντα οι εκπαιδευτικοί βρίσκουν τον τρόπο να κάνουν σωστά το μάθημά τους

Την ικανοποίησή της από την πορεία υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο «Let’s STEM it!» εξέφρασε η εκπαιδευτικός, Αναστασία Ροδιάτη, μιλώντας σήμερα Δευτέρα στην ΕΡΤ Κομοτηνής. Με αφορμή την τελευταία συνάντηση με τους εταίρους του προγράμματος στη Λετονία και την επόμενη συνάντηση στη Ρουμανία η κα Ροδιάτη εξήγησε ότι οι γενικοί στόχοι του προγράμματος είναι η ανάπτυξη ιδιαίτερων δεξιοτήτων και ικανοτήτων διδασκαλίας από τους εκπαιδευτικούς με τη χρήση της διαθεματικής προσέγγισης.

Η καταληκτική συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην Κομοτηνή τον Ιούλιο. Ο τίτλος του προγράμματος είναι το: «Let’s STEM it» ένα ακρωνύμιο, που «μαρτυρά» μια καινοτομία, όσον αφορά στη διδασκαλία και στον τρόπο διδασκαλίας μέσα στην τάξη. «Μπορούμε πλέον τη γνώση να την προσεγγίσουμε και διαθεματικά», δηλώνει η κα Ροδιάτη και σημειώνει: «Να αναπτύξουμε δηλαδή ιδιαίτερα τις ικανότητες και τις δεξιότητες των εκπαιδευτικών και μέσω του προγράμματος και μέσω των επισκέψεων και των ανταλλαγών και των ευκαιριών που προσφέρονται από το πρόγραμμα, αλλά κυρίως μέσω των εμπειριών των εκπαιδευτικών».

Μιλώντας στην ΕΡΤ Κομοτηνής αναφέρθηκε στη «διαθεματική» προσέγγιση της γνώσης και σημείωσε: «Προσπαθούμε να φύγουμε από την δασκαλοκεντρική και προχωράμε μέσω των project σε μια δια-θεματική προσέγγιση, ουσιαστικά προσπαθούμε να ε μπλέξουμε δημιουργικά τους μαθητές να εργαστούν σε ομάδες, να ανακαλύψουν τη γνώση , αυτό αφορά όλα τα μαθήματα. Οποιασδήποτε ειδικότητας μπορεί να χρησιμοποιήσει το Stem και να καταλήξει στην απόκτηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων που θέλει για κάθε μάθημα».

Σε ερώτηση δε για τις ομοιότητες που παρατηρεί συγκρίνοντας την εκπαιδευτική προσπάθεια των Ελλήνων εκπαιδευτικών, όπως η ίδια τη ζει, με αυτή των ξένων συναδέλφων της σημείωσε: «Είναι ίδιες και οι ανησυχίες και οι αναζητήσεις και τα προσδοκώμενα οφέλη και η διάθεση προσφοράς στους μαθητές μας , όλα αυτά λίγο πολύ είναι ίδια“.
Παράλληλα, προέβλεψε ότι το αποτέλεσμα όλου αυτού του προγράμματος θα είναι η δημιουργία ενός οδηγού εκπαίδευσης που θα χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς, κάποιες οδηγίες μαθήματος, κάποια χρήσιμα εργαλεία που θα περιλαμβάνει θα μπορούν να τα εντάξουν με τη σειρά τους οι εκπαιδευτικοί στη δική τους προσπάθεια.
Όσον αφορά στον κοινό προβληματισμό που κατέγραψε «είναι», όπως είπε, «αλλού μεγαλύτερος- αλλού μικρότερος» το γεγονός ότι «δεν υπάρχει υλικοτεχνική υποδομή». Μιλώντας για το θετικό σημείωσε ότι «αυτό που βγαίνει είναι ότι πάντα οι εκπαιδευτικοί βρίσκουν τον τρόπο. Να έχουν και την υλικοτεχνική υποδομή, ωστόσο, το επίσης θετικό είναι ότι παρατηρούμε όλοι και όλες, ότι πολλά πράγματα μπορούμε να τα βρούμε για τη διδασκαλία μας παρατηρώντας τη Φύση».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος