Τα «θέλω» του πελάτη καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την σύγχρονη εικόνα των καταστημάτων, ωστόσο, η έμπνευση και το ταλέντο των σχεδιαστών είναι εκείνα που παρουσιάζουν πραγματικά κάτι καινούργιο μα συνάμα και πολύ γνώριμο και οικείο στους καταναλωτές.
Σύμφωνα με τον Νίκο Νικάκη, Interior Designer, στην αρχή της συνεργασίας γίνεται μια προσπάθεια εκμαίευσης όλων όσων έχει στο μυαλό του ο πελάτης «ψάχνουμε να βρούμε τις σωστές τομές, ώστε να αρέσει και σε μένα και στον πελάτη η δουλειά» δηλώνει ο κ. Νικάκης σημειώνοντας ότι το να βγει ένας χώρος λειτουργικός είναι αναγκαιότητα της εποχής μας .
Όπως αναφέρει ο Κομοτηναίος δημιουργός περιγράφοντας τη διαδικασία της δημιουργίας η αγωνία του 90% των πελατών είναι αν αυτά που είδαν στο χαρτί θα γίνουν στην πράξη ακριβώς τα ίδια ή και καλύτερα. «Πάντα λέω στους πελάτες μου ότι αυτό που σας δείχνω στο χαρτί μπορεί να προσεγγίσει το 40% της πραγματικότητας το άλλο 60 είναι αυτό που θα πάρουμε με τον φυσικό ή τον τεχνητό φωτισμό, πράγματα τα οποία δεν γίνονται να αποτυπωθούν στα τρισδιάστατα σχέδια».
Σύμφωνα με τον κ. Νικάκη το Design δεν έχει ούτε τέλος, ούτε αρχή. «Όλα έχουν να κάνουν με το μπάτζετ που θα διατεθεί. Πόσα λεφτά θέλει κανείς να δαπανήσει για το δικό του χώρο και μέχρι πού θέλει να το φτάσει ». Δαπάνη την οποία ο πελάτης θα πάρει πίσω, αν το μαγαζί θα το δουλέψει σωστά. «Εγώ δίνω στον πελάτη τα εφόδια για να προσεγγίσει την πελατεία του, αν θα τους ευχαριστήσει, αν θα τους διατηρήσει και αν θα τους αυξήσει τους πελάτες εξαρτάται από εκείνον.»
Φώτο: Νίκος Νικάκης Φωτογράφος:Μαρία Νικολάου
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος