Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, με επικεφαλής τον Περιφερειάρχη, Γιάννη Τρεπεκλή, συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού IFTM Top Resa, η οποία πραγματοποιείται στο Παρίσι, από τις 23 έως τις 25 Σεπτεμβρίου, στο Parc des Expositions de la Porte de Versailles.
Η έκθεση, που συγκαταλέγεται ανάμεσα στις σημαντικότερες τουριστικές διοργανώσεις στην Ευρώπη, φιλοξενεί περισσότερους από 1.500 εκθέτες από 100 και πλέον χώρες, πάνω από 32.000 επαγγελματίες του τουρισμού και οι επισκέπτες αναμένεται να ξεπεράσουν συνολικά τις 50.000.
Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων συμμετέχει ως συνεκθέτης στο Εθνικό Περίπτερο του ΕΟΤ, προβάλλοντας δυναμικά την τουριστική ταυτότητα των Ιονίων Νήσων σε μια αγορά με ιδιαίτερη σημασία για την περιοχή. Η Γαλλία αποτελεί, άλλωστε, παραδοσιακή πηγή επισκεπτών για τα Ιόνια, με βαθείς ιστορικούς δεσμούς και έντονο ενδιαφέρον για τον πολιτισμό, την αρχιτεκτονική και τη γαστρονομία των Επτανήσων.
Στο πλαίσιο της παρουσίας του στο Παρίσι, ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Γιάννης Τρεπεκλής, είχε σειρά σημαντικών επαφών, τόσο με Επτανήσιους επιχειρηματίες και επαγγελματίες του τουρισμού, όσο και με θεσμικούς παράγοντες.
Μεταξύ αυτών, η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η Πρόεδρος του ΕΟΤ, Αγγελική Βαρελά, ο Πρέσβης της Ελλάδος στο Παρίσι, Αντώνης Αλεξανδρίδης, καθώς και ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς.
Ο κ. Τρεπεκλής υπογράμμισε:
«Η στρατηγική μας εστιάζει στην ενίσχυση της παρουσίας των Ιονίων Νήσων σε διεθνείς αγορές με ισχυρό προφίλ. Η γαλλική αγορά είναι για εμάς σημείο αναφοράς, καθώς συνδέεται με μακροχρόνιους δεσμούς φιλίας και πολιτισμού. Μέσα από στοχευμένες ενέργειες, φιλοδοξούμε να ενδυναμώσουμε περαιτέρω το τουριστικό μας αποτύπωμα, προβάλλοντας τα Ιόνια ως έναν προορισμό που συνδυάζει αυθεντικότητα, ποιότητα και βιωσιμότητα».
Στο πλαίσιο της συνέχειας της στρατηγικής εξωστρέφειας, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων θα επανέλθει την Άνοιξη του 2026 στο Παρίσι, συμμετέχοντας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Salon Mondial du Tourisme Paris (12–15 Μαρτίου 2026).
Παράλληλα, έχει ήδη σχεδιαστεί σειρά εκδηλώσεων και δράσεων τουριστικής προβολής στην «Πόλη του Φωτός», όπως και μια διαφημιστική καμπάνια με προβολή εικόνων από τα Ιόνια Νησιά σε δεκάδες ταξί του Παρισιού, στοχεύοντας σε ακόμη μεγαλύτερη διείσδυση στη γαλλική αγορά.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος