Κέρκυρα: Οι τουριστικοί πράκτορες εκφράζουν την απογοήτευση τους από τη Δημοτική αρχή

Ο Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κέρκυρας εκφράζει δημόσια την απογοήτευσή του για την αδιαφορία και την αναποτελεσματικότητα της Δημοτικής Αρχής. Με ανακοίνωση του τονίζει ότι παρά τις δεσμεύσεις στο παρελθόν για την πραγματοποίηση έργων βελτίωσης των συνθηκών ποιότητας της ζωής των κατοίκων και των επισκεπτών της Κέρκυρας, στασιμότητα και κωλυσιεργία δεν έχουν επιτρέψει την ολοκλήρωσή τους.Μεταξύ άλλων αναφέρει:
Ένα από τα βασικά ζητούμενα του AOCTA είναι η λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης και της έλλειψης πάρκινγκ. Σε απάντηση στο ζήτημα αυτό ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας είχε ανακοινώσει πως θα διαμορφωθούν τέσσερα δημοτικά πάρκινγκ εντός της πόλης, εκ των οποίων δύο θα ήταν ήδη σε λειτουργία πριν την έναρξη της φετινής σεζόν.
Άλλο ένα θέμα που έχει θέσει επανειλημμένως ο AOCTA είναι η λειτουργία των τουαλετών στην είσοδο του Μον Ρεπό. Σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στις αρχές του 2022 ο AOCTA απαίτησε από την κα Δήμαρχο και τον Αντιδήμαρχο Tεχνικών Yπηρεσιών κύριο Νίκο Καλόγερο να ολοκληρωθούν οι τουαλέτες οι οποίες βρίσκονται στα δεξιά της κεντρικής εισόδου του MON REPO έως τα τέλη Μαρτίου, καθώς λόγω της υπολειτουργίας του Αχιλλείου (επισκέψιμοι θα είναι μόνο οι κήποι -έργα ριζικής ανακαίνισης θα εκτελούνται μέχρι το 2023), αναμένεται αυξημένη επισκεψιμότητα του Μουσείου του Μον Ρεπό. Η απάντηση της κυρίας Δημάρχου ήταν πως δεν είναι εφικτό να είναι έτοιμες οι τουαλέτες τον Μάρτη, αλλά υποσχέθηκε ότι θα είναι έτοιμες προς χρήση για τον μήνα Μάιο.
Σήμερα είναι 2 Ιουνίου και παρόλο που έχουν περάσει τρία χρόνια με την τωρινή δημοτική αρχή, δεν έχει σημειωθεί κάποια πρόοδος αφού δεν έχει εκτελεστεί κάποια εργασία. Οι επισκέπτες χρησιμοποιούν το κτήμα ως τουαλέτες, ενώ μεγάλο πρόβλημα αντιμετωπίζουν τα ΑΜΕΑ.
Το παρκινγκ του Μον Ρεπό αποτελεί μια ακόμα πρόκληση για τους επισκέπτες, καθώς είναι ανύπαρκτο ενώ οι ελιγμοί των οχημάτων κυρίων των τουριστικών λεωφορείων με προορισμό το Μον Ρεπό είναι επικίνδυνοι. Ζητήθηκε από την Δημοτική αρχή η διαμόρφωση χώρου για την στάθμευση των οχημάτων των επισκεπτών και προτάθηκε λύση από τον AOCTA. Δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη.
Εν τω μεταξύ και πριν το Πάσχα, ξεκίνησαν έργα ανάπλασης του Άλσους Γαρίτσας. Αφαιρέθηκε ο φωτισμός του Άλσους, μπήκαν διάσπαρτα και ταυτόχρονα σε διάφορα σημεία απαγορευτικές περιφράξεις- βοηθητικές για την εκτέλεση των εργασιών “εν εξελίξει”. Σήμερα οι τουαλέτες παραμένουν ανολοκλήρωτες, δεν υπάρχει φωτισμός, τα χόρτα δεν καθαρίζονται και οι περιφράξεις παραμένουν, ενώ οι εργασίες είναι σε στασιμότητα. Όλη η περιοχή έχει εικόνα εγκατάλειψης.
Στην Γαρίτσα, τα έργα από την αρχή της οδού Αθηναγόρα Καββάδα παραμένουν στάσιμα για μεγάλο χρονικό διάστημα, δημιουργώντας κίνδυνο ατυχήματος και παρεμποδίζουν την ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων.
Επικινδυνότητα στο δρόμο συναντάμε και στο Εμπορικό καθώς τα φανάρια δεν λειτουργούν και στα φανάρια του αεροδρομίου στην Εθνική Λευκίμμης, τα οποία λειτουργούν μόνο όταν έχουμε αναχώρηση αεροπλάνων, ενώ δεν ρυθμίζουν την κίνηση των οχημάτων όλες τις υπόλοιπες ώρες της μέρας. Τέλος κάδοι απορριμμάτων παραμένουν μπροστά από μνημεία ενώ είχε ζητηθεί να μετακινηθούν.
Δυστυχώς οι συναντήσεις μας με τον Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας απεδείχθη πως ήταν άνευ ουσίας, αφού οι ιθύνοντες πολλά μας υποσχέθηκαν και για όλα βρήκαν μια δικαιολογία για την αδικαιολόγητη απραξία τους.
Ο AOCTA από τώρα και στο εξής θα κοινοποιεί σε συνεργασία με τους υπόλοιπους τουριστικούς φορείς Δελτία Τύπου με τα προβλήματα τα οποία χρήζουν άμεσης επίλυσης από τον Δήμο ή Δήμους μας. Eπιτέλους τα αναγκαία ή συμφωνηθέντα θα πρέπει να εκτελούνται.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος