ertnews.gr

Κέρκυρα: Με τηλεκπαίδευση η αναπλήρωση των καταλήψεων – Αντιδρά η ΕΛΜΕ

28/09 12:06
Κέρκυρα: Με τηλεκπαίδευση η αναπλήρωση των καταλήψεων – Αντιδρά η ΕΛΜΕ

Με τηλεκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας webex αναμένεται να γίνουν τα μαθήματα στα 8 Γυμνάσια και Λύκεια της Κέρκυρας που τελούν υπό κατάληψη.

Σύμφωνα με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων Πέτρο Αγγελόπουλο, αντίστοιχη αναπλήρωση είχε γίνει και πέρυσι σε ανάλογες περιπτώσεις. Μιλώντας στην ΕΡΤ Κέρκυρας ανέφερε ότι πρόκειται για ένα γνωστό και αξιόπιστο σύστημα το οποίο θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο νόμος, προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να συνεχίζουν ομαλά την παράδοση της διδακτέας ύλης. Καλούμενος να σχολιάσει την παρότρυνση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας προς τους καθηγητές να μη στηρίξουν την τηλεκπαίδευση, βάζοντας παράλληλα απουσία σε όσους μαθητές δε συμμετέχουν σε αυτήν, διευκρίνισε ότι η χρήση της τηλεκπαίδευσης δεν είναι δυνητική αλλά ορίζεται ως μέσο διεξαγωγής μαθημάτων από τους διδάσκοντες εκπαιδευτικούς. Η διαδικασία ωστόσο δεν έχει ξεκινήσει αφού το πρώτο 24ωρο αναλώνεται στην προετοιμασία των Συλλόγων Καθηγητών των υπό κατάληψη σχολείων, προκειμένου να οριστούν οι εικονικές τάξεις, οι κωδικοί πρόσκλησης σε αυτές και οι ώρες διεξαγωγής του κάθε μαθήματος οι οποίες διαφέρουν από το ωρολόγιο πρόγραμμα της συμβατικής διδασκαλίας.

Η ΕΛΜΕ 

Με ανακοίνωσή της, η ΕΛΜΕ Κέρκυρας καλεί τους καθηγητές να μη συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση, υποστηρίζοντας ότι με τον τρόπο αυτό στηρίζουν έναν ιδιότυπο μηχανισμό lock out. Η ανακοίνωσή της έχει ως εξής:

“Με αφορμή τις καταλήψεις σχολείων από μαθητές, είχαμε επισημάνει πέρυσι και το επαναλαμβάνουμε και εφέτος, ότι υποχρέωση τηλεκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της κατάληψης, με ταυτόχρονη υποχρέωση μάλιστα, ο εκπαιδευτικός να διαπιστώνει (άραγε με ποιες ενέργειες;) ποιος μαθητής συμμετέχει σε αυτήν, ώστε να του βάλει απουσία, έχει τιμωρητικό χαρακτήρα και συνάμα τον απομακρύνει από τον παιδαγωγικό και διδακτικό του ρόλο.
Πέρσι είχαμε το όπλο της απεργίας αποχής. Φέτος περιμένουμε την επικαιροποίηση της ίδιας απόφασης από την ΑΔΕΔΥ προκειμένου να ορθώσουμε το ίδιο τείχος υπεράσπισης των δημοκρατικών αρχών μας. Μέχρι τότε κι επειδή:
1. Διαστρεβλώνεται ο παιδαγωγικός μας ρόλος
2. Μετατρεπόμαστε σε μηχανισμό καταστολής κοινωνικών διαμαρτυριών και αγώνων και γινόμαστε ένας ιδιότυπος μηχανισμός «lock out»
3. Αλλοιώνεται ο χαρακτήρας της Δημόσιας Εκπαίδευσης
4. Καλούμαστε να κάνουμε μάθημα σε κλειστά σχολεία, με αποκλεισμούς μαθητών και υποχρεωτική – εκδικητική απουσία.
5. Καλούμαστε να εφαρμόσουμε διαταγές που απέχουν από την ζώσα πραγματικότητα, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα προβλήματα σε υποδομή κι εξοπλισμό, τόσο των μαθητών, όσο και των εκπαιδευτικών.
Καθίσταται αδύνατη τη συμμετοχή μας στην τηλεκπαίδευση και ως εκ τούτου θα είμαστε κάθε μέρα από το πρωί έξω από τα σχολεία μας, γιατί η θέση μας είναι στο σχολείο και δίπλα στους μαθητές μας”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Exit mobile version