Κέρκυρα: Η ηγεσία της Fraport στην Κέρκυρα

Την παρουσίαση της στρατηγικής της έκανε η FRAPORT στους τοπικούς φορείς και τους δημοσιογράφους. Στην Κέρκυρα ήρθαν για το λόγο αυτό, ο Γενικός Διευθυντής της FRAPORT Ελλάς, Αλεξάντερ Τσινέλ, ο Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακών λειτουργιών, Παναγιώτης Σπυράτος και ο Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης, Γιώργος Βήλος. Μαζί τους ήταν και ο αερολιμενάρχης Κέρκυρας Σπύρος Κωστούρος. Στη συνάντηση παρόντες ήταν εκπρόσωποι των τουριστικών φορέων, του Δήμου κεντρικής και Βόρειας Κέρκυρας καθώς και της αστυνομίας και της πυροσβεστικής.
Σύμφωνα με τον κο Τσινέλ η Fraport ολοκλήρωσε μετά από 5 χρόνια την ανακαίνιση και αναδιοργάνωση του αεροδρομίου, δήλωσε υπερήφανος για τις εργασίες που μετέτρεψαν το αεροδρόμιο σε ένα σύγχρονο σταθμό αφίξεων και αναχωρήσεων χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες και αυξάνοντας τη δυναμικότητα τόσο με την αύξηση των χώρων υποδοχής αεροσκαφών όσο και επιβατών.

Το βάρος δόθηκε στην ασφάλεια δήλωσε και στη λειτουργικότητα του αεροδρομίου. Όμως, παραδέχθηκε ότι η ίδια η ζωή ξεπέρασε κάθε σχεδιασμό με την αλματώδη αύξηση της κίνησης, μετά την πανδημία του κορονοϊού.
Συμφώνησαν ότι ακόμη υπάρχουν προβλήματα που πρέπει να λυθούν αλλά αυτό θα γίνει με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και του υπάρχοντος χώρου. Ήταν ξεκάθαροι σε ότι αφορά το μελλοντικό σχεδιασμό, λέγοντας ότι «το αεροδρόμιο δεν έχει χώρους για την κατασκευή δεύτερου διαδρόμου προσγείωσης, δεν έχει μεγάλη πίστα για να παρκάρουν περισσότερα αεροσκάφη, είτε εμπορικά είτε μικρά ιδιωτικά, και δεν έχει εξωτερικούς χώρους για περισσότερα αυτοκίνητα και λεωφορεία.

Μάλιστα όταν ρωτήθηκαν τα στελέχη της Fraport γιατί εγκατέλειψαν το master plan της Ελληνικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας που είχε εκπονηθεί πριν αναλάβει η Fraport και το οποίο προέβλεπε νέα κτίρια προς το δρόμο και επέκταση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών, απάντησαν ότι ήταν πολύ ακριβό διότι έπρεπε να μεταφερθεί ακόμη και ο πύργος ελέγχου.
Σε ότι αφορά τους εξωτερικούς χώρους έδειξαν να δέχονται πως υπάρχει πρόβλημα κυρίως στην παραλαβή των επιβατών. Βλέπουν ότι συσσωρεύεται μεγάλη δραστηριότητα από τουριστικά γραφεία, ιδιώτες, λεωφορεία, mini bus και ταξί. Είπαν ότι αναζητούν λύση διαμόρφωσης του χώρου. Όμως σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα και λεωφορεία ζητούν να καταλάβουν όλοι, ότι δεν υπάρχει μεγάλος χώρος. Για το λόγο αυτό θα κινηθούν στην κατεύθυνση του περιορισμού της στάθμευσης μόνο στον απαραίτητο χρόνο παραλαβής επιβατών.
Σε ότι αφορά τη χρήση του αεροδρομίου από τα μικρά αεροσκάφη. Ξεκαθάρισαν ότι είναι αντίθετοι στη χρήση από αερολέσχες και μαθήματα πτήσης. Θεωρούν ότι αυτή δραστηριότητα έχει στατιστικά περισσότερα ατυχήματα και κατά συνέπεια δυσφήμιση.
Σχετικά όμως με τα ιδιωτικά αεροσκάφη που χειρίζονται επαγγελματίες πιλότοι έχουν ήδη εκπονήσει σχέδιο υποδοχής και διευκόλυνσης των επιβατών VIP, σύμφωνα με το οποίο θα παρέχονται υπηρεσίες υψηλού επιπέδου για τη Μύκονο. Αυτό θα εφαρμόσουν και στην Κέρκυρα σε μεγαλύτερη έκταση. Οι προετοιμασίες τους τρέχουν για την εφαρμογή του από το επόμενο καλοκαίρι. Τα στοιχεία, άλλωστε, που διαθέτουν δείχνουν ότι η Κέρκυρα είναι το δεύτερο Ελληνικό αεροδρόμιο, μετά τη Μύκονο που έχει μεγάλη ζήτηση για ιδιωτικά αεροπλάνα. Όμως προσανατολίζονται μόνο στην άφιξη και αναχώρηση και όχι τη στάθμευση των μικρών αεροπλάνων λόγω έλλειψης χώρου. Το σχέδιο τους περιλαμβάνει διευκολύνσεις στην παραλαβή των VIP επιβατών από το αεροσκάφος και όχι το χώρο αφίξεων, διαβατήρια, κλπ.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος