Κέρκυρα: Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση από τη ΔΕΥΑΚ

Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση και υποδοχή αιτημάτων που αφορούν στη ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ.Κ. και άμεση ενημέρωση των πολιτών μέσω της εφαρμογής Novoville καθιερώνεται άμεσα.
Όπως ανακοινώνει η Διαδημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Δήμων Κέρκυρας (ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ.Κ.), εκσυγχρονίζει περαιτέρω τις υπηρεσίες της με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Novoville».

Αναλυτικά:

Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής για “έξυπνες” κινητές συσκευές, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων και της ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ. Κέρκυρας. Στοn Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, η πλατφόρμα, όπως αναφέρεται, λειτουργεί με επιτυχία από τον Αύγουστο του 2020, έχοντας υποδεχτεί περισσότερα από 9.000 αιτήματα, επιτρέποντας σε περισσότερους από 5.000 εγγεγραμμένους δημότες να δηλώνουν ζητήματα που δυσχεραίνουν την καθημερινότητά τους, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και απορριμμάτων, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., με στόχο την άμεση επίλυσή τους από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Πλέον, όπως αναφέρεται, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να δηλώνουν σε πραγματικό χρόνο βλάβες ύδρευσης, αποχέτευσης ή υδρομέτρου, καθώς και να υποβάλλουν αιτήματα σχετικά με διευκρινίσεις λογαριασμών, ένδειξη υδρομέτρου και εκκένωση βόθρου. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί τη ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ.Κ. όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για συσκευές με λογισμικό Apple iOS και Google Android. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

Επιλογή τοποθεσίας

Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

Προσθήκη φωτογραφίας

Αποστολή του αιτήματος στη ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ.Κ.

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από τη ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ.Κ., ενώ ο πολίτης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος, μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Η ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α.Δ. Κέρκυρας, από την άλλη πλευρά, έχει εικόνα όλων των ζητημάτων σε πραγματικό χρόνο, μπορεί να προγραμματίσει καλύτερα τις εργασίες της και να εξυπηρετεί αποδοτικότερα τις ανάγκες των πολιτών. Παράλληλα, μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους πολίτες για για όλα τα τελευταία νέα, αλλά και για έκτακτα συμβάντα (π.χ. βλάβες, έκτακτες διακοπές υδροδότησης, κλπ.), μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων απευθείας στα κινητά τηλέφωνα των πολιτών.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος