Στο πρόγραμμα «myKEPlive» του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης εντάχθηκε ο Δήμος Θάσου.
Πρόκειται για μια νέα, ειδική πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης. Ο πολίτης, ο πολίτης με αναπηρία και ο νόμιμος εκπρόσωπος νομικού προσώπου, μπορούν να εξυπηρετηθούν από υπαλλήλους των ΚΕΠ εξ αποστάσεως, με ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, μέσω τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης. Στη συνέχεια, το τελικό έγγραφο θα αποστέλλεται στον εξυπηρετούμενο με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί (π.χ. e-mail, θυρίδα, ΕΛΤΑ).
Από τον Δήμο Θάσου εντάχθηκε αρχικά το κεντρικό ΚΕΠ του νησιού, και οι υπάλληλοί του εκπαιδεύτηκαν στον χειρισμό της πλατφόρμας. Κατά τη χρήση της υπηρεσίας myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος