Παράπονα για “φουσκωμένους” λογαριασμούς δέχεται από πολλούς καταναλωτές τις τελευταίες μέρες η ΔΕΥΑΚ (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Καστοριάς).Όπως ενημέρωσε κατά τη διάρκεια της χθεσινοβραδινής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Καστοριάς, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Ζαχαρίας Παύλου «ίσως για πρώτη φορά έγινε σωστή καταγραφή των ρολογιών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν παράπονα από πάρα πολλούς καταναλωτές ότι έχουν έρθει φουσκωμένοι λογαριασμοί». Ανέφερε ακόμη “σχεδόν το 99% των περιπτώσεων που έρχονται καθημερινά στη ΔΕΥΑΚ με τους λογαριασμούς και γίνονται αυτοψίες, όλοι κατανοούν ότι το πρόβλημα ήταν στο ότι δεν γινόταν οι καταγραφές”.
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος