Αναδείχθηκε την Τρίτη μετά το άνοιγμα των προσφορών από το υπουργείο Υποδομών, ο ανάδοχος πλέον για το μεγάλο οδικό έργο ΣΔΙΤ, που αφορά στον οδικό άξονα Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη.
Μετά τη σχετική διαδικασία αναδείχθηκε το σχήμα η Ένωση προσώπων “Άκτωρ Παραχωρήσεις” Α.Ε. – Ιντρακάτ, με το σχεδιασμό να προβλέπει η έναρξη του έργου να γίνει μέσα στο τρέχον έτος ή το αργότερο στις αρχές του 2023.
Το κόστος του, έχει εκτιμηθεί σε 312,23 εκατ. Ευρώ και η διάρκεια της σύμβασης, σύμφωνα με την προκήρυξη, θα είναι για συνολικά 30 χρόνια, από τα οποία τα 4 θα αφορούν στην περίοδο κατασκευής. Να θυμίσουμε πως το καλοκαίρι του 2020, το Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου είχε γνωμοδοτήσει θετικά επί της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το συγκεκριμένο έργο.
Στο πλαίσιο της ΣΔΙΤ περιλαμβάνεται η μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση της εθνικής οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, που περιλαμβάνει τα τμήματα Καλαμάτα – Ριζόμυλος (μήκους 16,4 χλμ.), Ριζόμυλος – Πύλος (μήκους 25,7 χλμ.) και τμήμα Πύλος – Μεθώνη (μήκους 7,9 χλμ.).
Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας δρόμος θα ξεκινά από τον κόμβο Ζαφείρη στο Ασπρόχωμα και στο τμήμα από την ευθεία του δρόμου προς Μεσσήνη έως τον Ριζόμυλο θα είναι τετράιχνος, με παράπλευρους δρόμους -όπου κριθεί αναγκαίο-, με παρακάμψεις της Μεσσήνης και της Βελίκας και νέα γέφυρα στον Πάμισο και θα συνδέεται με το υπόλοιπο τμήμα (Ριζόμυλος – Πύλος) κοντά στο Τζάνε. Προβλέπονται, ακόμα, παρακάμψεις σε Σουληνάρι και Χανδρινού, ενώ από τη διασταύρωση προς Στενωσιά μέχρι την Πύλο θα εγκαταλειφθεί ο υφιστάμενος δρόμος με τις πολλές στροφές και θα γίνει νέα χάραξη με γέφυρες.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος