Στην κυκλοφορία παραδόθηκε χθες το απόγευμα ο αυτοκινητόδρομος Λεύκτρο – Σπάρτη, ο οποίος σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση του δρόμου Κόρινθου-Τρίπολης-Καλαμάτας, μειώνει ουσιαστικά, σε 2 μόλις ώρες τη διαδρομή Αθηνα-Σπάρτη.
Το παρόν στην τελετή εγκαινίων, που έγινε στο νέο ΣΕΑ Πελλάνας (κοντά στη Σπάρτη), έδωσαν μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, βουλευτές και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης από τη Λακωνία, τη Μεσσηνία και την Αρκαδία, ενώ τον αγιασμό τέλεσε ο μητροπολίτης Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευστάθιος.
Ο αυτοκινητόδρομος Λεύκτρο – Σπάρτη, διαθέτει (όπως και το Παραδείσια – Τσακώνα) 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και είναι χωρίς λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ). Στην κατεύθυνση προς Σπάρτη συναντά κανείς πρώτα τα διόδια της Πετρίνας και στη συνέχεια τους ανισόπεδους κόμβους Λογκανίκου και Πελλάνας, το Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) Πελλάνας, και έπειτα βγαίνει στον κόμβο της Σπάρτης, 2 χιλιόμετρα από την πόλη, στην παλιά εθνική από την Τρίπολη.
Σημειώνεται ότι στο νέο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου τα διόδια Πετρίνας θα είναι ελεύθερα έως την Κυριακή του Θωμά.
«Θα είμαστε μαζί και σε άλλα εγκαίνια και σε άλλες παραδόσεις έργων», είπε το πρωί, κατά τα εγκαίνια του αυτοκινητόδρομου Λεύκτρου-Σπάρτης, ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, υποστηρίζοντας ότι ύστερα από σκληρές διαπραγματεύσεις με τους παραχωρησιούχους τα μεγάλα έργα ξανακινήσαν και μάλιστα με όρους καλύτερους για το δημόσιο.
Για το δρόμο Τσακώνα-Καλό Νερό του Δυτικού Οδικού Άξονα, ο κ.Σπίρτζης σημείωσε πως “αυτός και οι υπόλοιποι δρόμοι που κλείνουν το οδικό δακτυλίδι της Πελοποννήσου, ήταν μεσα στη διαπραγμάτευση με το Μορέα. Οι συγκεκριμένες μελέτες θα παραδοθούν πολύ σύντομα και μετά το Πάτρα-Πύργος, ο προγραμματισμός είναι η συνέχεια του δρόμου προς τα κάτω, μετά από αξιοποίηση των μελετών που θα είναι πλεον ώριμες, το πιθανότερο από το καινούριο ΕΣΠΑ”.
«Παραμύθι η δήθεν διαπραγμάτευση υπέρ του δημοσίου», είπε από την πλευρά του ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Πέτρος Τατούλης, υποστηρίζοντας επίσης ότι το έργο καθυστέρησε ενάμισι χρόνο εξαιτίας της σημερινής κυβέρνησης αλλά και ότι πρόκειται για ένα έργο που δρομολογήθηκε χάρη στο πολιτικό όραμα που είχαν ο Γιώργος Σουφλιας, ο Γιαννης Λαμπρόπουλος και ο ίδιος.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος