Καλαμάτα: Ρητορικός Όμιλος από τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας διοργανώνει Ρητορικό Όμιλο για παιδιά με σκοπό την καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων μέσα από δραστηριότητες έκφρασης και λόγου.

Τα παιδιά-μέλη του ομίλου, θα έχουν τη δυνατότητα μέσα από βιωματικές δράσεις με παιγνιώδη μορφή να εκφραστούν αυθόρμητα στην ομάδα, να αφηγηθούν την καθημερινότητα τους και να διατυπώσουν την άποψη τους με επιχειρήματα και πειθώ για θέματα της επικαιρότητας και των ενδιαφερόντων τους (μουσική, κινηματογράφος, αθλητισμός), να διαβάσουν μεγαλόφωνα και εκφραστικά αποσπάσματα από τα αγαπημένα τους λογοτεχνικά βιβλία. Παράλληλα, θα εξασκηθούν στην ενεργητική ακρόαση και στο δημοκρατικό διάλογο.

Η καλλιέργεια της διαλλακτικότητας και η εκμάθηση τεχνικών δόμησης της σκέψης και του λόγου θα ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση των μαθητών/τριων ώστε να γίνουν αποτελεσματικοί και ουσιαστικοί ομιλητές στο σχολείο, στην οικογένεια, στην παρέα τους και στην κοινωνία.

Ο ρητορικός όμιλος θα πραγματοποιεί τις συναντήσεις του δύο φορές το μήνα ξεκινώντας από το Σάββατο 21 Οκτωβρίου (11.00-12.00) στο παιδικό τμήμα της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας στον 4ο όροφο του Πνευματικού Κέντρου.

Απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Ε’ και ΣΤ’ τάξης και θα αποτελείται από 10-12 παιδιά. Συντονίστρια του ομίλου είναι η εκπαιδευτικός Σταυρούλα Γρουσουζάκου.

Για δηλώσεις συμμετοχής συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας):
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeZMewWoBDCCga8bpeqIbYhgv0v_Gzj9-4aKt3iuIpU8N7E_A/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος