Εκδήλωση-συζήτηση για τις τελευταίες εξελίξεις που αφορούν στο χώρο της Εκπαίδευσης, διοργανώνει σήμερα (Τετάρτη) στην Καλαμάτα, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Μεσσηνίας. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 6:30 το απόγευμα στο Εργατικό Κέντρο Καλαμάτας, με ομιλητές: τον Χρήστο Κάτσικα, εκπ/κό – συγγραφέα, την Σταυρούλα Τσακανίκα, από το συντονιστικό νηπιαγωγών και τον Παναγιώτη Κουφαλάκο, από την Ένωση Συλλόγων Γονέων των μαθητών των σχολείων του Δ. Καλαμάτας.
‘Οπως τονίζεται στην ανακοίνωση του Συλλόγου: “Ξέρουμε πολύ καλά ότι όσο περνάει ο καιρός η καθημερινότητά για όλους τους εργαζόμενους αλλά και η δική μας γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Οι ανάγκες μας για μια αξιοπρεπή ζωή, για μόνιμη και σταθερή δουλειά, για κοινωνική ασφάλιση και σύνταξη, για ανθρώπινη δημόσια υγεία και παιδεία, έχουν μπει χρόνια τώρα στον «κόφτη» των μνημονίων. Το μαχαίρι το κρατούν οι κυβερνήσεις, οι «θεσμοί» , οι τράπεζες…. Στον ίδιο «κόφτη» έχει μπει χρόνια τώρα και η δημόσια εκπαίδευση. Τα χτυπήματα που δέχεται είναι απανωτά. Την ίδια στιγμή, το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να μας πείσει όλους ότι από το Σεπτέμβρη όλα θα λειτουργούν «ρολόι». Ξέρουμε πως η «αξιολόγησή» τους κοστολογεί τη ζωή μας και τη ζωή των παιδιών μας τόσο, όσο να μπορούμε κάποιοι από μας μόλις και μετά βίας να τα βγάζουμε πέρα κι άλλοι να μην μπορούν να καλύπτουν ούτε καν τις βασικές ανάγκες τους. Ξέρουμε πως οι αλλαγές που αποφασίστηκαν, δεν γίνονται με κριτήριο τις παιδαγωγικές και μορφωτικές ανάγκες των παιδιών. Γίνονται με το ένα και μοναδικό κριτήριο των περικοπών στη δημόσια εκπαίδευση. Γιατί το πρώτο θύμα αν δεν βγαίνουν τα νούμερα είναι οι δημόσιες δαπάνες. Τις μέρες αυτές έχουν ειπωθεί πολλά για τις αλλαγές που θα γίνουν στα δημόσια σχολεία. Σας καλούμε να τις συζητήσουμε στην ανοιχτή εκδήλωση του Συλλόγου μας.”
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος