Καλαμάτα: Διαβούλευση των 4 προτάσεων για το τουριστικό λογότυπο

Στο σημείο διαμόρφωσης του λογοτύπου που θα συνοδεύει την Τουριστική Ταυτότητα του Δήμου Καλαμάτας, βρίσκεται η πορεία για την εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδιασμού για τον τουρισμό της Καλαμάτας.

Μετά την κατάθεση του Στρατηγικού Σχεδίου για το τουριστικό marketing, πραγματοποιήθηκε ανοικτή διαβούλευση, με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και επαγγελματίες στον τουρισμό, στην οποία κατατέθηκαν απόψεις για την διαμόρφωση του αφηγήματος της τουριστικής ταυτότητας της πόλης και του αντίστοιχου λογοτύπου.

Απόψεις που συνέκλιναν ότι ως προοπτικές ανάπτυξης της πόλης, είναι η ανάδειξη της Ιστορίας και της Πολιτιστικής δημιουργίας, η αξιοποίηση του φυσικού και του αστικού περιβάλλοντος, καθώς και η ανάδειξη του τόπου ως Γαστρονομικού προορισμού, με κυρίαρχη την Ελιά Καλαμάτας και το Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο.

Ως αποτέλεσμα της ανοικτής δημόσιας και ηλεκτρονικής διαβούλευσης που πραγματοποιήθηκε, προέκυψε ως κυρίαρχη έννοια για την ανάδειξη της ταυτότητας της πόλης, η Γαστρονομία με κεντρική αναφορά στην Ελιά Καλαμάτας.

Καλαμάτα: Διαβούλευση των 4 προτάσεων για το τουριστικό λογότυπο

Ως επόμενο βήμα είναι η επιλογή του λογοτύπου, μέσα από ένα σύνολο τεσσάρων προτάσεων, που έχουν ως αναφορά την Ελιά Καλαμάτας.

Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται όλοι όσοι επιθυμούν να εκφράσουν την προτίμηση τους μέχρι τη Δευτέρα 4 Ιουλίου σε μία από τις τέσσερεις προτάσεις, όπως αυτές αναλυτικά παρουσιάζονται στο πιο κάτω link: Καλαμάτα: Διαλέξτε το νέο τουριστικό σήμα!

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος