Καλαμάτα: Δεύτερο webinar από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ο «Κύκλος της Τέχνης»

Ο «Κύκλος της Τέχνης» είναι ένα νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Διεθνούς Θερινού Σχολείου Θεάτρου Καλαμάτας (KaDISS), που θέλει να συμβάλλει πολιτιστικά στην περιοχή της Μεσσηνίας και ευρύτερα. Στο δεύτερο διαδικτυακό σεμινάριο, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του KaDISS, σκηνοθέτης Andrew Visnevski θα συνομιλήσει με τον βραβευμένο σκηνογράφο, καλλιτέχνη και επιφανή καθηγητή Paweł Dobrzycki. Το webinar θα μεταδοθεί ζωντανά τη Δευτέρα( 28 Ιουνίου), ώρα: 20.00 .

Ο «Κύκλος της Τέχνης» είναι ένα πρόγραμμα εκπαιδευτικών προγραμμάτων και πολιτιστικών εκδηλώσεων, που προσκαλεί φοιτητές και επαγγελματίες του χώρου των παραστατικών τεχνών να επαναπροσεγγίσουν ή να δουν από ένα διαφορετικό πρίσμα, την δική τους τέχνη αλλά και την τέχνη γενικότερα, καθώς και να αναπτύξουν νέες τεχνικές και ευρύτερες προοπτικές και θα διαρκέσει έως και το 2023.

Όλα τα σεμινάρια / webinars θα πραγματοποιηθούν στην Καλαμάτα για συγκεκριμένο αριθμό συμμετεχόντων και είναι δωρεάν.
Η διάρκεια του διαδικτυακού σεμιναρίου θα είναι 90 λεπτά (συμπεριλαμβάνεται και χρόνος ερωτήσεων 30 λεπτών). Η γλώσσα είναι η Αγγλική.
Όλοι οι ενδιαφερόμενοι/νες πρέπει να στείλουν ένα email με το βιογραφικό τους συνημμένο (info@kalamatadrama.com) και μια σύντομη παράγραφο που να εξηγεί γιατί ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο διαδικτυακό σεμινάριο και θα λάβουν απάντηση με τις απαιτούμενες πληροφορίες.

Αποκλειστικός χορηγός του “Κύκλου της Τέχνης” είναι το Ίδρυμα BAREVA του Λίχτενσταϊν, το οποίο στηρίζει και το Διεθνές Θερινό Σχολείο Θεάτρου Καλαμάτας 2021 / KaDISS 2021.

www.kalamatadrama.com

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος