Ασφαλής “προορισμός ευζωίας” και “covid free” η Καλαμάτα

Μέσω online training παρουσιάστηκε από τον δήμο η Καλαμάτα σε επαγγελματίες τουρισμού διεθνώς, με έμφαση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, την ασφάλεια μεσούσης της πανδημίας, και τα πολύ λίγα αριθμητικά περιστατικά κρουσμάτων Covid από την αρχή της πανδημικής κρίσης.

Στόχος της δράσης αποτελεί η καινοτόμος προβολή του τουριστικού κεφαλαίου του δήμου Καλαμάτας στα κρίσιμα κοινά του εξωτερικού (tour operators, travel agents, ταξιδιωτικά γραφεία και δημοσιογράφοι). Με αυτό το “online” εκπαιδευτικό σεμινάριο, οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να μελετήσουν από τον υπολογιστή τους το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν του Δήμου Καλαμάτας. Στη συνέχεια λαμβάνουν μέρος σε quiz και πιστοποίηση ως Kalamata Destination Specialist για τη γνώση τους αναφορικά με τον τουριστικό προορισμό.

Το ψηφιακό σεμινάριο για το δήμο Καλαμάτας αποτελεί μια ψηφιακή πλατφόρμα η οποία δημιουργήθηκε ειδικά για τον προορισμό και η οποία διαρθρώθηκε σε μία σειρά από ενότητες με αντικείμενο όπως Culture, Sports Infrastructures and Events, History, Sun and beaches, MICE and Yachting, Gastronomy & Local Products, Nature and Activities.
Κάθε ενότητα εμπεριέχει επεξεργασμένο υλικό (κείμενο- εικόνες, κουίζ, βίντεο του Δήμου Καλαμάτας) τα οποία με τρόπο πολυμεσικό και πολυτροπικό προσφέρονται στον χρήστη. Η καμπάνια έχει πολλαπλές αλληλοσυνδεόμενες διαδρομές είτε μέσω των newsletter, είτε μέσω social media είτε μέσα από το ίδιο το online training το οποίο έχει τη δική του αξία και αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο του Δήμου Καλαμάτας στην ψηφιακή προβολή του.
Πραγματοποιήθηκε η αποστολή 4 newsletter σε περισσότερους από 60.000 επαγγελματίες τουρισμού διεθνώς κάθε φορά, όπου παρουσιάστηκε το online training και η Καλαμάτα συνολικά ως προορισμός της ευζωίας- του wellbeing, και του πολιτισμού με έμφαση στην ασφάλεια και τα πολύ χαμηλά επίπεδα κρουσμάτων covid. Οι επαγγελματίες τουρισμού οι οποίοι ολοκλήρωσαν το online training είναι συνολικά 40 στους οποίους το Τμήμα Τουρισμού θα οργανώσει το κατάλληλο follow up την επόμενη περίοδο μέσω fam trip και άλλων ενεργειών.

Μιλώντας χθες στην ΕΡΤ Καλαμάτας, ο αρμόδιος για τον τουρισμό αντιδήμαρχος Καλαμάτας, Νίκος Μπασακίδης, επεσήμανε πως «ο δήμος στοχεύει στη σύνδεση με ανθρώπους που εμπλέκονται διεθνώς με διάφορους τρόπους με τον τουρισμό, χρησιμοποιώντας σειρά καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων. Στο πλαίσιο αυτό άλλωστε εντάσσεται και το online training μέσω του οποίου ο δήμος επενδύει στην εξωστρέφεια και την γνωριμία των επαγγελματιών τουρισμού απ΄όλο τον κόσμο με τον προορισμό μας. Στόχος η ενίσχυση του Brand Καλαμάτας μέσα από τις ψηφιακές δράσεις και τη διεύρυνση της κοινότητας των συνεργασιών με τους επαγγελματίες τουρισμού”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος