Τη στρατηγική για την ανάπτυξη ενός ισχυρού destination brand για το Ηράκλειο και τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής διαδικτυακής παρουσίας της πόλης, ιδίως στα κοινωνικά δίκτυα, προβλέπει το πρόγραμμα τουριστικού μάρκετινγκ, που εκπονήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Ηρακλείου με τον πολιτιστικό οργανισμό «Διάζωμα».
Συγκεκριμένα, προτείνεται για πρώτη φορά μια ξεκάθαρη στρατηγική, η οποία εστιάζει στη συνδυασμένη προβολή των μοναδικών ιστορικών μνημείων και μουσείων του Ηρακλείου με τις σύγχρονες απολαύσεις που προσφέρει η πόλη στους επισκέπτες της. Το πρόγραμμα θα παρουσιαστεί αύριο, στις 10 το πρωί, σε ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί στο Πειραματικό Θέατρο του Πολιτιστικού Κέντρου. Για την παρουσίαση θα βρίσκεται στο Ηράκλειο ο πρόεδρος του «Διαζώματος» Σταύρος Μπένος.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος