Ηράκλειο: Στους δημοφιλέστερους προορισμούς η Κρήτη

Στις πρώτες θέσεις ανάμεσα στους 12 δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς είναι η Κρήτη, με βασικές ανταγωνίστριες περιοχές τις Βαλεαρίδες Νήσους στην Ισπανία και την Αττάλεια στην Τουρκία, όπως έδειξε έρευνα που έγινε τον περασμένο Σεπτέμβριο σε έξι χώρες και παρουσιάστηκε χθες στην Περιφέρεια Κρήτης. Ταυτόχρονα, καταγράφηκαν «κρυμμένοι» τομείς στους οποίους πρέπει να δοθεί βάρος, όπως η γαστρονομία, το φυσικό κάλος, η ιστορία, η ασφάλεια, η φιλοξενία της και η αυθεντικότητα της Κρήτης.
Η έρευνα έγινε από την MRB σε δείγμα 600 ατόμων (100 ανά χώρα) στην Αγγλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Ρωσία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία, χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ και αποτελεί τμήμα του έργου «Τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κρήτης» με αναδόχους της εταιρίες Lowe Athens και Encore.
Ο διευθύνων σύμβουλος MRB Hellas Δημήτρης Μαύρος επεσήμανε σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, ανέφερε ως κεντρικό συμπέρασμα πως η Κρήτη είναι γεμάτη ευκαιρίες και έρχεται στη πρώτη ή στη δεύτερη θέση σε σχέση με τους ανταγωνιστικούς προορισμούς. Όπως δήλωσε: «Οι δυο περιοχές που έχουμε να ανταγωνιστούμε είναι η Βαλεαρίδες νήσοι και η Αττάλεια που μαζί με την Κρήτη βρίσκονται στις πρώτες θέσεις ανάμεσα σε 12 προορισμούς που έχουμε ανά τον κόσμο. Υπάρχουν ακόμα «κρυμμένοι» τομείς της Κρήτης όπως η γαστρονομία της, που μπορούμε να την αναπτύξουμε περαιτέρω. Επίσης το φυσικό κάλος όπου πρέπει να το εκμεταλλευτούμε ακόμα περισσότερο. Η Κρήτη έχει αφηγήματα που οι τουρίστες περιγράφουν όταν επιστρέψουν στις πατρίδες τους. Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο είναι ότι την Κρήτη επιλέγουν οι γυναίκες, οικογένειες με παιδιά και άτομα με ανώτερη μόρφωση και κοινωνικοοικονομική τάξη. Αυτοί που επιλέγουν Κρήτη είναι νεώτερες ηλικίες από 25 έως 45 ετών κυρίως από Ρωσία, Νορβηγία, Σουηδία και στη 4η θέση η Γαλλία. Οι Άγγλοι και οι Γερμανοί εμφανίζουν λίγο πιο συγκρατημένες δυναμικές αλλά και αυτοί αν γίνει το σωστό μάρκετινγκ θα ακολουθήσουν».
Από την πλευρά του ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης χαρακτήρισε την έρευνα ως ένα αξιόπιστο εργαλείο για τη χάραξη και υλοποίηση της τουριστικής καμπάνιας της Περιφέρειας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος