Το τέλος της χρηματοδότησης οδικών αξόνων ενισχύει τη Σιδηροδρομική Εγνατία

Στη στρατηγική της Ε.Ε. που φαίνεται να βάζει οριστικό φρένο στη χρηματοδότηση αυτοκινητοδρόμων και να προωθεί τις σιδηροδρομικές συνδέσεις εδράζεται αυτή τη φορά η επαναφορά του αιτήματος από φορείς της Ηπείρου για την κατασκευή της αποκαλούμενης σιδηροδρομικής Εγνατίας.

Η συγκεκριμένη στρατηγική θέτει πιθανόν οριστικά εκτός ευρωπαϊκής χρηματοδότησης την επέκταση της Ιόνιας μέχρι την Κακαβιά και τη σύνδεση με την Πρέβεζα. Ταυτόχρονα όμως δίνει τη δυνατότητα διεκδίκησης κονδυλίων καθώς όπως επισημαίνεται ο σιδηροδρομικός τομέας συμβάλλει στην κοινωνική, οικονομική και εδαφική συνοχή, τόσο ως τοπική και περιφερειακή δημόσια υπηρεσία όσο και ως υπηρεσία μεγάλης δυνατότητας και μεγάλων αποστάσεων για επιβάτες και εμπορεύματα.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος