Μέχρι τέλος του 2025 η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού – Αναβαθμίσεις σε σήραγγες με κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση της Εγνατίας Οδού στην κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis. Στο μεσοδιάστημα, η ανάδοχος εταιρεία καλείται να αναβαθμίσει τις σήραγγες του αυτοκινητόδρομου, ώστε να καταστεί εφικτή η διέλευση οχημάτων που μεταφέρουν επικίνδυνα φορτία.

Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου, για την υλοποίηση των έργων θα απαιτηθούν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, που ενδέχεται να περιλαμβάνουν κλείσιμο ρευμάτων για εβδομάδες. Στόχος είναι οι παρεμβάσεις να ολοκληρωθούν εντός χρονοδιαγράμματος, ώστε η παραχώρηση να κλείσει οριστικά έως το τέλος του 2025.

Το κόστος των εργασιών δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί, ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι θα αφαιρεθεί από το τίμημα της εξαγοράς, το οποίο για την 35ετή παραχώρηση ανέρχεται σε περίπου 1,5 δισ. ευρώ.

Η Εγνατία Οδός, μήκους περίπου 670 χιλιομέτρων από την Ηγουμενίτσα έως τους Κήπους του Έβρου, αποτελεί το μεγαλύτερο έργο υποδομής της χώρας. Συνδέει 8 μεγάλες πόλεις, περνά από 3 αεροδρόμια και 3 λιμάνια, ενώ περιλαμβάνει περίπου 70 σήραγγες και πάνω από 1.650 γέφυρες. Η κατασκευή της ξεκίνησε το 1994, με συνολικό κόστος που εκτιμάται στα 6 – 7 δισ. ευρώ, συγχρηματοδοτούμενο από το ελληνικό Δημόσιο και τα διαρθρωτικά ταμεία της Ε.Ε.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος