Στασιμότητα παρατηρείται το τελευταίο διάστημα σε ότι αφορά την αδειοδότηση και λειτουργία των υδατοδρομίων στην Ήπειρο, παρά τις πρόσφατες εξαγγελίες περί επίσπευσης των διαδικασιών.
Τη στιγμή που έστω με καθυστέρηση δεκαετίας, δίνονται άδειες για εκτέλεση πτήσεων με υδροπλάνα και γίνονται νέες οριοθετήσεις υδατοδρομίων από δήμους και λιμενικά Ταμεία, τα Γιάννενα που φιλοδοξούν να γίνουν η πρώτη παραλίμνια πόλη με γραμμές υδροπλάνων αλλά και η Ηγουμενίτσα- το μεγάλο λιμάνι της Δυτικής Ελλάδας- μένουν εκτός του δικτύου που σχεδιάζουν για το 2024 οι αεροπορικές εταιρείες.
Βέβαια, μέχρι την σύσταση ενός συνολικού δικτύου αποτελούμενου από 100 έως 150 υδατοδρόμια στην ελληνική επικράτεια και την δημιουργία τουλάχιστον δύο στόλων 20 αμφίβιων σκαφών υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος αναφέρουν στελέχη των 2 εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος