Τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών από την Περιφέρεια Φλώρινας

Μέσω τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής διαδικασίας θα γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού στις υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας λόγω της νέας έξαρσης των κρουσμάτων κορονοϊού, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο αντιπεριφερειάρχης, Γιάννης Κιοσές.

Συστήνεται στους πολίτες να προσέρχονται στα γραφεία των υπηρεσιών για τη διεκπεραίωση επειγουσών υποθέσεων που απαιτούν φυσική παρουσία, και μόνο κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Στόχος του μέτρου, επισημαίνει ακόμα, είναι αφενός να αποφευχθεί η ταλαιπωρία και ο συγχρωτισμός των πολιτών, αφετέρου να υπάρχει η δυνατότητα εντοπισμού και ιχνηλάτησης των δυνητικών επαφών του φορέα.

Από την Π.Ε. Φλώρινας γίνεται γνωστό ότι λαμβάνονται όλα τα προληπτικά μέτρα για την προστασία των πολιτών που επισκέπτονται τις υπηρεσίες της. Στο μήνυμά του ο αντιπεριφερειάρχης σημειώνει, τέλος, ότι “απαιτείται να επιδείξουμε ατομική ευθύνη και συλλογική υπευθυνότητα, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες των υπουργείων Υγείας και Προστασίας του Πολίτη, προκειμένου να συναντήσουμε το αύριο υγιείς”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος