Γ. Κεφαλογιάννης: Υδατοδρόμιο στην Καστοριά – Από μηδενική βάση οι μελέτες για σιδηροδρομική σύνδεση

Η ένταξη της σιδηροδρομικής γραμμής Σιάτιστας – Καστοριάς στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφοράς, η δυνατότητα λειτουργίας υδατοδρομίου στην λίμνη και η έναρξη των εργασιών του αυτοκινητόδρομου Ε65, βρέθηκαν στην ατζέντα συναντήσεων, που είχε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης το Σάββατο 17 Απριλίου στην Καστοριά, στο πλαίσιο περιοδείας του στη βόρεια Ελλάδα.

Γ. Κεφαλογιάννης: Υδατοδρόμιο στην Καστοριά – Από μηδενική βάση οι μελέτες για σιδηροδρομική σύνδεση

Ο κ. Κεφαλογιάννης συμμετείχε σε σύσκεψη στο Διοικητήριο της Π. Ε. Καστοριάς, κατά τη διάρκεια της οποίας συζητήθηκε η προοπτική της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Καστοριάς με τη Σιάτιστα, με την προοπτική να αποτελέσει διασυνοριακή γραμμή για την σύνδεση με την Αλβανία μέσω Κρυσταλλοπηγής – Πόγραδετς. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη γραμμή Σιάτιστας – Καλαμπάκας, στο πλαίσιο δημιουργίας της “σιδηροδρομικής Εγνατίας” που θα συνδέσει το λιμάνι της Ηγουμενίτσας με τη Θεσσαλονίκη, με ενδιάμεσους σταθμούς την Κοζάνη και τη Βέροια.

Γ. Κεφαλογιάννης: Υδατοδρόμιο στην Καστοριά – Από μηδενική βάση οι μελέτες για σιδηροδρομική σύνδεση

O υφυπουργός Μεταφορών αναφερόμενος στο θέμα της σιδηροδρομικής διασύνδεσης Ελλάδας – Αλβανίας μέσω Φλώρινας – Κρυσταλλοπηγής – Πόγραδετς, δήλωσε ότι “είναι η πιο χρονοβόρα και η πιο κοστοβόρα από τις άλλες δύο προτάσεις, που έχουν τεθεί στο τραπέζι” αναφέροντας πως “θέλουμε ένα έργο που θα τελειώσει νωρίς και όχι ένα που θα χρειαστεί περισσότερα από δέκα χρόνια για να ολοκληρωθεί”.  Ο κ. Κεφαλογιάννης υπογράμμισε πως, αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει  οριστικό σχέδιο για τη συγκεκριμένη διαδρομή, δηλώνοντας: “Ξεκινάμε από μηδενική βάση και η μελέτη που περιλαμβάνει και ζητήματα κόστους θα μας δείξει την βέλτιστη διαδρομή, την οποία στην συνέχεια θα παρουσιάσουμε με τον ΟΣΕ και την περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στους πολίτες”.

Γ. Κεφαλογιάννης: Υδατοδρόμιο στην Καστοριά – Από μηδενική βάση οι μελέτες για σιδηροδρομική σύνδεση

Η ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων, με τέσσερις σταθμούς στη Δυτική Μακεδονία, μεταξύ των οποίων και στη λίμνη Ορεστιάδα, ήταν ένα ακόμα από τα ζητήματα που συζητήθηκαν. Ο Υφυπουργός αναφέρθηκε στο σχεδιασμό του δικτύου που θα συνδέσεις ορεινές και νησιωτικές περιοχές, κάνοντας λόγο για την προοπτική να συμβάλουν τα υδροπλάνα στην άρση της απομόνωσης, καθώς πρόκειται για ένα μέσο που μπορεί να αξιοποιηθεί και για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, όπως για την αεροδιακομιδή ασθενών ή για θέματα πολιτικής προστασίας.

Γ. Κεφαλογιάννης: Υδατοδρόμιο στην Καστοριά – Από μηδενική βάση οι μελέτες για σιδηροδρομική σύνδεση

Ο κ. Κεφαλογιάννης επισκέφτηκε το αεροδρόμιο Καστοριάς και μίλησε για την αναβάθμισή του, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έγινε στις εργασίες που θα ξεκινήσουν στο βόρειο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65, που θα ενώσει τα Τρίκαλα με την Εγνατία στο ύψος των Γρεβενών, και την εξασφάλιση της κατ’ εξαίρεση ένταξής του στο Ταμείο Ανάκαμψης.

Γ. Κεφαλογιάννης: Υδατοδρόμιο στην Καστοριά – Από μηδενική βάση οι μελέτες για σιδηροδρομική σύνδεση

Στις συναντήσεις με τον κ. Κεφαλογιάννη στην Καστοριά, συμμετείχαν ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Κασαπίδης, ο βουλευτής Καστοριάς Ζήσης Τζηκαλάγιας, η Επικεφαλής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Μαρία Αντωνίου, ο Αντιπεριφερειάρχης Καστοριάς Δημήτρης Σαββόπουλος, η θεματική Αντιπεριφερειάρχης Κάλυ Κυριακίδου, οι Δήμαρχοι Καστοριάς Γιάννης Κορεντσίδης και Νεστορίου Χρήστος Γκοσλιόπουλος, ο Αντιδήμαρχος Άργους Ορεστικού Στέργιος Φιλιάδης, ο Γενικός Διευθυντής Αναπτυξιακού Προγραμματισμού Πασχάλης Οικονομίδης και ο Προέδρος της ΝΟΔΕ Καστοριάς Βασίλης Βελίδης.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος