Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων «Ο Άγιος Γεώργιος» ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η προμήθεια, εγκατάσταση και έναρξη λειτουργίας του νέου υπερηχοτομογράφου γενικής χρήσης προηγμένης τεχνολογίας GE HealthCare LOGIQ E10s, στο Ακτινοδιαγνωστικό Τμήμα του Νοσοκομείου.
Η απόκτηση του νέου συστήματος αποτελεί μία ακόμη σημαντική επένδυση στην αναβάθμιση των διαγνωστικών υπηρεσιών του Νοσοκομείου και ενισχύει περαιτέρω την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες της Δυτικής Κρήτης.
Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο απεικονιστικό σύστημα νέας γενιάς, κατάλληλο για το σύνολο σχεδόν των ιατρικών ειδικοτήτων και εφαρμογών, όπως εξετάσεις άνω και κάτω κοιλίας, αγγειολογικές εξετάσεις, μαιευτικές και γυναικολογικές εφαρμογές, νεογνικές και παιδιατρικές εξετάσεις, ουρολογικές εξετάσεις, διακρανιακές εφαρμογές, καρδιολογικές εξετάσεις καθώς και απεικόνιση μικρών και επιφανειακών οργάνων.
Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει τη συλλογή και επεξεργασία πολύ μεγαλύτερου όγκου δεδομένων για κάθε εικόνα, προσφέροντας:
• Εξαιρετική ευκρίνεια και ποιότητα απεικόνισης
• Βελτιωμένη χωρική και αντιθετική ανάλυση
• Ακριβέστερη εστίαση σε κάθε σημείο της εικόνας
• Υψηλή ομοιομορφία απεικόνισης σε όλο το πεδίο εξέτασης
• Ταχύτερη απόκτηση και επεξεργασία δεδομένων σε πραγματικό χρόνο
• Μεγαλύτερη διαγνωστική ακρίβεια ακόμη και σε απαιτητικά κλινικά περιστατικά
Η εγκατάσταση του νέου υπερηχοτομογράφου εντάσσεται στο ευρύτερο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και την παροχή σύγχρονων, ασφαλών και ποιοτικών διαγνωστικών εξετάσεων στους πολίτες.
Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων εκφράζει τις ιδιαίτερες ευχαριστίες της προς τον Διοικητή της 7ης Υγειονομικής Περιφέρειας Κρήτης για τη χρηματοδότηση και την ουσιαστική στήριξη της προμήθειας του νέου υπερηχοτομογράφου, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην περαιτέρω αναβάθμιση των διαγνωστικών δυνατοτήτων του Νοσοκομείου.
“Το Γενικό Νοσοκομείο Χανίων συνεχίζει με συνέπεια να επενδύει στην καινοτομία, στην τεχνολογία και στο ανθρώπινο δυναμικό του, ενισχύοντας καθημερινά τον ρόλο του ως βασικού πυλώνα δημόσιας υγείας στη Δυτική Κρήτη και προσφέροντας στους πολίτες πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας υψηλού επιπέδου” αναφέρει το σχετικό δελτίο τύπου.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
