“Ναι” από το Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης στη ΜΠΕ για τμήμα του ΒΟΑΚ

Την σύμφωνη γνώμη του – κατά πλειοψηφία – στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του νέου έργου του Β.Ο.ΑΚ. στο τμήμα «Χερσόνησος – Νεάπολη» εξέφρασε την Τετάρτη το Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης, με την επισήμανση – πρόταση να ληφθούν υπόψη από το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών οι προτάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου και των Φορέων όπως αυτές εκφράστηκαν κατά την συνεδρίαση.

Στη σημερινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου που έγινε με τηλεδιάσκεψη έγιναν παρεμβάσεις από τον Περιφερειάρχη Κρήτης, Σταύρο Αρναουτάκη, Βουλευτές, Δημάρχους τον Πρόεδρο του ΤΕΕ- ΤΑΚ, τον Ο.Α.Κ. την Διευθύντρια της διεύθυνσης συγκοινωνιακών υποδομών του Υπουργείου Υποδομών, τους μελετητές του έργου καθώς και από τα μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Στην παρέμβασή του ο κ. Αρναουτάκης για μια ακόμη αφορά επισήμανε την αναγκαιότητα υλοποίησης του έργου ως ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου από την Κίσσαμο μέχρι την Σητεία και από την Σητεία μέχρι την Κίσσαμο. Παράλληλα κάλεσε το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών για ενημέρωση και συνεχή συνεργασία με την Περιφέρεια και τους τοπικούς Φορείς στις φάσεις υλοποίησης του μεγάλου αναπτυξιακού έργου του νησιού, ενώ έκανε επίσης αναφορά στην αναγκαιότητα χρηματοδότησης και κατασκευής όλων των συνοδών έργων που απαιτούνται στο τμήμα κατασκευής Χερσόνησος – Νεάπολη.

“Ναι” από το Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης στη ΜΠΕ για τμήμα του ΒΟΑΚ

Το Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης – όπως αναφέρει – είναι σύμφωνο με την προτεινόμενη χάραξη του οδικού τμήματος «Χερσόνησος – Νεάπολη» του Β.Ο.Α.Κ. στην Ανατολική Κρήτη, καθώς ικανοποιεί γενικά τις απαιτήσεις για τον σχεδιασμό αυτοκινητοδρόμου κατηγορίας Α1 με την επισήμανση να ληφθούν οι προτάσεις που υποβλήθηκαν από τους Δήμους Χερσονήσου και Αγίου Νικολάου, τις προτάσεις του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος Τμήματος Ανατολικής Κρήτης, των μελών του Περιφερειακού Συμβουλίου, καθώς και τις προτάσεις που υποβλήθηκαν από την Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Κρήτης ώστε να συμπληρωθούν οι συγκοινωνιακές και υδραυλικές μελέτες του έργου, και η περιβαλλοντική αδειοδότηση που θα εγκριθεί να συμπεριλαμβάνει όλα τα προαναφερόμενα συνοδά, τεχνικά αντιπλημμυρικά, υδραυλικά και περιβαλλοντικά θέματα, στα οποία να εξασφαλισθεί η πλήρης χρηματοδότηση όλων αυτών για την υλοποίησή τους, προκειμένου ο νέος αυτοκινητόδρομος που θα κατασκευασθεί να είναι πλήρης, λειτουργικός και ασφαλής τόσο για τους εποχούμενους χρήστες του, όσο και για τους κατοίκους και επισκέπτες των περιοχών διέλευσής του.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος