Ένα νέο, πρωτοποριακό και πολλαπλά ωφέλιμο σύστημα ηλεκτρονικής συναλλαγής των πολιτών, εγκαινιάζει το Νοσοκομείο Χανίων.
Πρόκειται για μια πραγματικά θετική πιλοτική εφαρμογή που θα ανακουφίσει χιλιάδες ασθενείς, οι οποίοι συχνά χρειάζεται να πάρουν δύο λεωφορεία για να επισκεφθούν το νοσοκομείο, ηλικιωμένοι ή και χρόνια πάσχοντες που αντιμετωπίζουν δυσκολία στις μετακινήσεις τους.
Ταυτόχρονα, το διπλό σύστημα -ηλεκτρονικής παραλαβής των εργαστηριακών αποτελεσμάτων και ηλεκτρονικών ραντεβού- θα αποσυμφορήσει σημαντικά το σύνολο του προσωπικού του Νοσοκομείου, με ότι αυτό συνεπάγεται για την καλή λειτουργία του.
Σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ Χανίων, ο αρμόδιος για θέματα Πληροφορικής Υποδιοικητής Μάνος Μπολώτης, αναφέρθηκε στη δυνατότητα που θα δίνεται στους πολίτες, να κλείνουν ραντεβού μέσα από διαδικτυακή πλατφόρμα, αλλά και να λαμβάνουν επίσης ηλεκτρονικά, τα αποτελέσματα των εξετάσεών τους .
«Αυτό που ξεκινάμε στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι δύο νέες υπηρεσίες: Η μία υπηρεσία ονομάζεται ηλεκτρονικά αποτελέσματα. Οποιασδήποτε πολίτης ενδιαφέρεται να μάθει να αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων που έχει κάνει στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων, μπορεί με απόλυτη ασφάλεια, ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκεται, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του taxisnet και το κινητό ή το tablet ή τον ηλεκτρονικό του υπολογιστή», δήλωσε ο κ. Μπολώτης.
Πρόκειται για μια πολλαπλά ωφέλιμη διαδικασία, αφού οι πολίτες δεν χρειάζεται να μεταβούν στο Νοσοκομείο Χανίων.
«Πρόκειται για μια υπηρεσία που λειτουργεί μόνο για τα εργαστηριακά αποτελέσματα εξωτερικών ασθενών και όχι των ασθενών που νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο, διευκρινίζει ο κ. Μπολώτης.
Η δεύτερη πολύ σημαντική νέα υπηρεσία, αφορά στα ηλεκτρονικά ραντεβού στα εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου.
«Μια ολόκληρη κατηγορία από τα ραντεβού τα οποία εξυπηρετούμε στα πρωινά εξωτερικά ιατρεία, γίνονται πλέον ηλεκτρονικά και θα μπορεί όποιος πολίτης επιθυμεί να κλείσει κάποιο ραντεβού, να συνδεθεί πάλι από την όποια ηλεκτρονική συσκευή διαθέτει, μέσα από την ιστοσελίδα του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων στο ίντερνετ και να συνδεθεί και να κλείσει το ραντεβού με τον γιατρό της ειδικότητας που επιθυμεί», υπογράμμισε ο Υποδιοικητής.
Απαντώντας σε ερώτηση για την επάρκεια ιατρικού προσωπικού όλων των ειδικοτήτων προκειμένου να εξυπηρετούνται όλες οι ανάγκες σε επίπεδο νοσηλείας, ΤΕΠ και εξωτερικών ιατρείων, ο κ. Μπολώτης τόνισε ότι στις περισσότερες ειδικότητες, καλύπτονται οι ανάγκες και των εξωτερικών ιατρείων, ενώ υπενθύμισε ότι ακόμα είναι σε ισχύ η ΚΥΑ σχετικά με τα υγειονομικά μέτρα περιστολής ή μείωσης εξωτερικών ιατρείων, για την αντιμετώπιση των περιστατικών covid-19.
«Είναι αναγκαίο να κάνουμε τον εξής διαχωρισμό: Επειδή το Νοσοκομείο δέχεται πολύ μεγάλο κομμάτι από την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, είναι σχεδόν βέβαιο ότι όσα ραντεβού και βγάλουμε ως διαθέσιμα υπερκαλυφθούν».
«Αυτό που θα ήθελα να μείνει στους ακροατές, είναι το εξής: Η ευκολία και η ασφάλεια με την οποία μπορούν να έχουν τις υπηρεσίες αυτές διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή, χωρίς να χρειαστεί να μεταβούν εδώ, είτε εάν θέλουν να κλείσουν ραντεβού, είτε αν θέλουν να πάρουν τα αποτελέσματα, γίνεται πραγματικότητα στο Νοσοκομείο Χανίων», κατέληξε ο κ. Μπολώτης.
Ακούστε τη συνέντευξη του Υποδιοικητή του Νοσοκομείου Χανίων Μάνου Μπολώτη, στην ΕΡΤ Χανίων
Ρεπορτάζ: Κατερίνα Πολύζου / Ηλεκτρονική Επεξεργασία: Γιώρργος Βλαζάκης
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος