H 27χρονη μητέρα του τρίχρονου Άγγελου, που βρήκε τραγικό θάνατο μετά από κακοποίηση πριν από ενάμιση χρόνο στο Ηράκλειο, απολογήθηκε σήμερα ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου, χαρακτηρίζοντας τον εαυτό της ως «καλή μαμά που λάτρευε το παιδί της».
Αρνήθηκε ότι κακοποίησε ποτέ το γιο της, ενώ επέρριψε την ευθύνη για την κακοποίηση