Σοβαρό τροχαίο στην οδό Αθηνών στην Καλαμάτα – Διασωληνωμένη στο Θριάσιο 46χρονη γυναίκα

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε χθες, λίγο πριν από τις 11 το βράδυ, στην οδό Αθηνών στην Καλαμάτα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, Ι.Χ. αυτοκίνητο που οδηγούσε 20χρονος, υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, συγκρούστηκε με δίκυκλη μοτοσικλέτα που οδηγούσε 46χρονη γυναίκα, στην οποία επέβαινε και ο ανήλικος γιος της.

Σοβαρό τροχαίο στην οδό Αθηνών στην Καλαμάτα – Διασωληνωμένη στο Θριάσιο 46χρονη γυναίκα

Από τη σφοδρή σύγκρουση η 46χρονη τραυματίστηκε πολύ σοβαρά και μεταφέρθηκε άμεσα με ασθενοφόρο στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας. Εκεί υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση, καθώς έφερε πολλαπλά κατάγματα. Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής της, νωρίς σήμερα το πρωί διακομίστηκε, διασωληνωμένη, στο Θριάσιο Νοσοκομείο στην Αττική, όπου νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση.

Προανάκριση για τα ακριβή αίτια και τις συνθήκες του ατυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Καλαμάτας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος