Επίσκεψη υπουργού Μεταφορών Κ. Καραμανλή στα μεγάλα οδικά έργα της Αιτωλοακαρνανίας (video)

Την εξέλιξη των οδικών έργων στην Αιτωλοακαρνανία επιθεωρούν σήμερα Τετάρτη (18/5), ο υπουργός Υπδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής και ο υφυπουργός Γιώργο Καραγιάννης. Στο πλαίσιο αυτό επισκέφτηκαν την παράκαμψη Αμφιλοχίας και τα εργοτάξια του άξονα ΒόνιτσαςΛευκάδας.

“Σχεδιάζουμε τα έργα της επόμενης γενιάς για λύση στο κυκλοφοριακό”

Το πρόγραμμα έργων υποδομών, “που αλλάζει το παραγωγικό μοντέλο της χώρας και την καθημερινότητα των πολιτών”, ανέπτυξε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στο Στρατηγικό Συνέδριο “Επιμελώς Επιχειρείν”, που διοράνωσαν το Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικότητας και Αειφόρου Ανάπτυξης (IEA).

Επίσκεψη υπουργού Μεταφορών Κ. Καραμανλή στα μεγάλα οδικά έργα της Αιτωλοακαρνανίας (video)

Τα τρία βήματα της Κυβέρνησης στις Υποδομές

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στο φιλόδοξο πρόγραμμα έργων, ύψους 13 δισ. ευρώ, το μεγαλύτερο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, που εκπόνησε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

«Μέσα σε λιγότερο από τρία χρόνια καταφέραμε να δημοπρατήσουμε έργα συνολικού προϋπολογισμού άνω των 8 δισ. ευρώ. Αυτό είναι κάτι που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στην Ελλάδα. Και από αυτά μάλιστα, να συμβασιοποιήσουμε -δηλαδή ήδη να έχουν ξεκινήσει- έργα 3,2 δισ. Ευρώ», σημείωσε.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στη συνέχεια στα τρία συγκεκριμένα βήματα της Κυβέρνησης για νέα πνοή στον τομέα των υποδομών.

«Πρώτον, αναμορφώσαμε το θεσμικό πλαίσιο των δημοσίων συμβάσεων. Δώσαμε λύση στο θεσμικό έμφραγμα που είχε προκαλέσει ο Νόμος 4412 της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ», τόνισε και υπενθύμισε το νέο μεταρρυθμιστικό νόμο 4782, καθώς και το νόμο για τις Πρότυπες Προτάσεις.

Δεύτερον, εκπονήσαμε για πρώτη φορά έναν Εθνικό Στρατηγικό Σχεδιασμό Υποδομών. Επιλύοντας έμπρακτα ένα μεγάλο και διαχρονικό πρόβλημα, που σε πολλές περιόδους χαρακτήριζε τα μεγάλα project. Ότι σε πολλές περιπτώσεις γίνονταν με κριτήριο μικροκομματικά, προσωπικά ή τοπικά συμφέροντα, κι όχι επειδή τα είχε πραγματικά ανάγκη ο τόπος», συνέχισε ο κ. Καραμανλής.

«Σήμερα, τα έργα που σχεδιάσαμε και υλοποιούμε έχουν ως στόχο να αξιοποιήσουν τα στρατηγικά πλεονεκτήματα της χώρας μας. Επενδύουμε σε τομείς όπως είναι τα logistics. Όπως είναι οι συνδυασμένες μεταφορές, με τα σιδηροδρομικά έργα και τα λιμάνια μας που μπορούν να γίνουν μεγάλα εμπορευματικά κέντρα. Όπως είναι η νέα γενιά έργων υποδομών, που θα αναζωογονήσουν την αγορά, θα αλλάξουν την εικόνα της χώρας και έχουν την δυναμική να μετασχηματίσουν το παραγωγικό της μοντέλο. Έργα που υπηρετούν τη νέα εθνική μας στρατηγική: Η Ελλάδα να εξελιχθεί σε κόμβο υποδομών της ευρύτερης περιοχής», πρόσθεσε.

Το τρίτο κρίσιμο βήμα, όπως επισήμανε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ήταν ότι αυτή η Κυβέρνηση δούλεψε συστηματικά για να ξεμπλοκάρει μια σειρά από μεγάλα, εμβληματικά έργα, ενώ ταυτόχρονα προχώρησε στη μελετητική ωριμότητα νέων έργων, αξιοποιώντας κάθε χρηματοδοτικό εργαλείο.

«Γιατί εμείς ποτέ δεν θα εξαγγείλουμε έργο αν δεν έχουμε προηγουμένως διασφαλίσει απόλυτα τις απαραίτητες αυτές προϋποθέσεις. Αυτή η τακτική του ‘‘Μαυρογιαλούρου’’ ανήκει στο παρελθόν, είναι μία πολιτική του χθες, που σε καμία περίπτωση δε χαρακτηρίζει την Κυβέρνηση μας τόνισε ο κ. Καραμανλής.

ΠΗΓΗ: Υπουργείο Μεταφορών

Ρεπορτάζ: Αθανασία Σταμοπούλου

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος