Χρηματοδότηση νησιών του Αιγαίου για τουριστική προβολή

Μνημόνιο συνεργασίας συνυπέγραψαν σήμερα, Μ. Τετάρτη, οι Υπουργοί Μετανάστευσης και Ασύλου, Τουρισμού και οι Δήμοι Μυτιλήνης, Ανατολικής Σάμου, Λέρου, Κω και Χίου, με σκοπό τη χρηματοδότηση της τουριστικής προβολής των συγκεκριμένων νησιωτικών Δήμων.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Μετανάστευσης, στο μνημόνιο προβλέπεται η ανάληψη δράσεων για την αποκατάσταση των ζητημάτων που ανέκυψαν από τη μεταναστευτική κρίση και την πανδημία, με την πλήρη υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Η χρηματοδότηση ανέρχεται σε δύο εκατομμύρια ευρώ και, όπως διευκρινίζεται, μπορεί να προέλθει από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του υπουργείου Μετανάστευσης, το Ταμείο Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης της ΕΕ, το Ταμείο Εσωτερικής Ασφάλειας, το Ταμείο Εξωτερικών Συνόρων και κάθε άλλο συναφές πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από εθνικούς ή ευρωπαϊκούς πόρους.

Η υπογραφή του μνημονίου έγινε στο υπουργείο Μετανάστευσης από τους δύο υπουργούς, Νότη Μηταράκη και Βασίλη Κικίλια, παρουσία του γενικού γραμματέα Μεταναστευτικής Πολιτικής, Πάτροκλου Γεωργιάδη, του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη, και του ειδικού γραμματέα Συντονισμού Εμπλεκόμενων Φορέων, Βαγγέλη Κωνσταντίνου. Εκπρόσωποι των πέντε δήμων συμμετείχαν μέσω τηλεδιάσκεψης.

Χρηματοδότηση νησιών του Αιγαίου για τουριστική προβολήΣε δήλωσή του ο υπουργός Μετανάστευσης, Νότης Μηταράκης, υπενθύμισε ότι «πέρυσι με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ είχαμε κάνει μια πολύ πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια για τα πέντε νησιά του Αιγαίου» και υπογράμμισε ότι «η κυβέρνηση Μητσοτάκη στηρίζει τα νησιά του Αιγαίου με τη μονιμοποίηση του νησιωτικού ΦΠΑ, με την αποσυμφόρηση των νησιών, με την ολοκλήρωση πολύ σημαντικών έργων υποδομής, με το νέο χωροταξικό, με 32 εκατομμύρια ευρώ που έχουμε δώσει ως υπουργείο Μετανάστευσης από το 2019».

Αναφερόμενος στη φετινή καμπάνια για την τουριστική προβολή των νησιών, ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, δήλωσε ότι «ψηφιακά μέσα, τηλεοπτική διαφήμιση και όλες οι μορφές σύγχρονου μάρκετινγκ, είναι στη διάθεσή μας και μέσα από τον ΕΟΤ είμαστε έτοιμοι να προβάλλουμε τις εξαιρετικές παραλίες, τον οινοτουρισμό, τον γαστρο-τουρισμό της Μυτιλήνης, της Χίου, της Σάμου, της Λέρου και της Κω».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος