B. Κικίλιας από Καστοριά: Δε θα φτάνουν οι κλίνες για τους επισκέπτες – Βελτίωση του τουριστικού προϊόντος

Η παρουσίαση της οπτικής ταυτότητας και του τουριστικού σήματος της περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, έγινε σήμερα στην Καστοριά, παρουσία του υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, σε μία εκδήλωση που οργάνωσε η περιφέρεια, στο χώρο της βυζαντινής μονής Παναγιάς Μαυριώτισσας.

Ο Βασίλης Κικίλιας αναφέρθηκε στον σχεδιασμό και τις προετοιμασίες που έγιναν από κοινού με τον Περιφερειάρχη Γιώργο Κασαπίδη, για την βελτίωση της εικόνας του τουριστικού προϊόντος της Περιοχής και δήλωσε ότι, «με βάση τον σχεδιασμό που έχουμε, δεν θα φτάνουν οι κλίνες στην Καστοριά αλλά και στην περιφέρεια για να καλύπτουν τις ανάγκες των επισκεπτών».

Η Δυτική Μακεδονία, που μέχρι σήμερα έφερε τον χαρακτηρισμό της “ενεργειακής περιοχής”, λόγω της λιγνιτικής δραστηριότητας, σήμερα στρέφει το βλέμμα της στον τουρισμό.

Σήμερα στη Δυτική Μακεδονία αντιστοιχεί μόλις το 0,3% του τουρισμού της χώρας. Στην περιοχή παραμένουν αναξιοποίητα στοιχεία όπως, ένα πολύ σημαντικό φυσικό κεφάλαιο με λίμνες, βουνά, ποτάμια και τοπία εξαιρετικής ομορφιάς και σημαντικής περιβαλλοντικής αξίας.

B. Κικίλιας από Καστοριά: Δε θα φτάνουν οι κλίνες για τους επισκέπτες – Βελτίωση του τουριστικού προϊόντος

Η φυσική ομορφιά μαζί με το πλούσιο πολιτιστικό απόθεμα και τα ανθρώπινα έργα όπως η παραγωγή του πρωτογενούς τομέα, μπορούν να συνθέσουν έναν ιδιαίτερο προορισμό για επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ο υπουργός κάλεσε τους επιχειρηματίες του τουρισμού ‘να ανταποκριθούν στα σύγχρονα στοιχεία του πράσινου και μπλε περιβαλλοντικού αποτυπώματος στον τουρισμό, που μπορεί να αποδειχθεί συγκριτικό πλεονέκτημα για την περιοχή και υποσχέθηκε ότι «η λίμνη τη Καστοριάς και ο γεωφυσικός πλούτος της Περιφέρειας από σήμερα θα ταξιδεύει σε όλες τις μεγάλες τουριστικές Εκθέσεις του κόσμου όπου η Ελλάδα είναι παρούσα».

B. Κικίλιας από Καστοριά: Δε θα φτάνουν οι κλίνες για τους επισκέπτες – Βελτίωση του τουριστικού προϊόντος

«Το νέο Τουριστικό λογότυπο και ο το στρατηγικό σχέδιο που έχουμε εκπονήσει είναι η καλύτερη απόδειξη για να ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία» δήλωσε ο περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, Γιώργος Κασαπίδης.

Η μελέτη του στρατηγικού σχεδιασμού και το τουριστικό σήμα της Περιφέρειας δυτικής Μακεδονίας έγιναν δωρεάν από την Πολιτιστική Εταιρία «Διάζωμα».

Στην εκδήλωση για την παρουσίαση του τουριστικού σήματος της περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας παραβρέθηκαν δήμαρχοι από περιοχές της περιφέρειας, η εκπρόσωπος του Γραφείου του Πρωθυπουργού στην Θεσσαλονίκη Μαρία Αντωνίου, αντιπεριφερειάρχες και δημοτικοί σύμβουλοι, οι οποίοι ξεναγήθηκαν από την Αρχαιολόγο Ανδρομάχη Σκρέκα στο Βυζαντινό εκκλησάκι της Μαυριώτισας και στην συνέχεια, επιβιβάστηκαν στο τουριστικό πλοιάριο «Ολυμπια», με το οποίο περιηγήθηκαν στις ομορφιές της λίμνης Ορεστιάδας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος