Μελβούρνη: Μαθητές επισκέφθηκαν το ιστορικό Κέντρο Μεταναστών Bonegilla

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 28 Ιουλίου η εκπαιδευτική εκδρομή των μαθητών των Σχολείων της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης στο ιστορικό Κέντρο Μεταναστών Bonegilla, σε συνεργασία με το Κολλέγιο του Αγίου Ιωάννη.

Η εκδρομή εντάσσεται στο πλαίσιο της μελέτης του θέματος της μετανάστευσης, την οποία εξετάζουν οι μαθητές της Β’ και Γ’ Λυκείου στο μάθημα των Νέων Ελληνικών (VCE). Η επίσκεψη στον χώρο, όπου έκαναν τα πρώτα τους βήματα χιλιάδες Έλληνες μετανάστες στην Αυστραλία, αποτέλεσε πολύτιμη βιωματική εμπειρία και σημαντική πηγή αναφοράς για τις επικείμενες προφορικές εξετάσεις των μαθητών.

Πέρα από την εκπαιδευτική της αξία, η εκδρομή βοήθησε τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν την ταυτότητά τους ως Έλληνες της διασποράς και να στοχαστούν πάνω στην πορεία και τις δυσκολίες των προγόνων τους. Ταυτόχρονα, πρόσφερε μια μοναδική ευκαιρία να περάσουν ποιοτικό χρόνο με τους συμμαθητές τους έξω από το σχολικό περιβάλλον, να γνωριστούν καλύτερα, να ενδυναμώσουν τις φιλίες τους και, φυσικά, να διασκεδάσουν.

Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο μιας ευρύτερης συνεργασίας μεταξύ των σχολείων της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης και του Κολλεγίου του Αγίου Ιωάννη, με στόχο την ουσιαστική και συλλογική προετοιμασία των μαθητών για τις απαιτήσεις του VCE.

“Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία που ανέδειξε τη δύναμη της ιστορικής μνήμης, την ομορφιά της συνεργασίας και το ζωντανό πνεύμα του ελληνικού σχολείου” δήλωσε η διευθύντρια του σχολείου της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης, κυρία Μπακαλίδου.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος