Διαδραστική συνάντηση στην Ελληνική Κοινότητα Βερολίνου με θέμα «Πολυγλωσσία – Θεωρία και πράξη»

Είστε γονέας που μεγαλώνετε το παιδί σας σε δίγλωσσο ή πολύγλωσσο περιβάλλον; Αναρωτιέστε ποια γλωσσική πορεία είναι “φυσιολογική”, ποια εμπόδια μπορεί να εμφανιστούν ή πώς μπορείτε να στηρίξετε αποτελεσματικά την ανάπτυξή του;

Η Ελληνική Κοινότητα Βερολίνου διοργανώνει μια διαδραστική συνάντηση με τίτλο: «Πολυγλωσσία – Θεωρία και πράξη», με στόχο την ενημέρωση, την απομυθοποίηση και τον γόνιμο διάλογο γύρω από την ανάπτυξη των γλωσσών στα παιδιά και τους εφήβους.

Η εκδήλωση που θα διεξαχθεί στα ελληνικά από τη Δρ. Βίκυ Ρίζου, απευθύνεται σε γονείς, παιδαγωγούς και επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για τη γλωσσική ανάπτυξη παιδιών σε πολυγλωσσικά περιβάλλοντα.

Θέματα που θα συζητηθούν:
– Τι δείχνουν οι πρόσφατες έρευνες για τα δίγλωσσα και πολύγλωσσα παιδιά
– Κοινοί μύθοι και αλήθειες σχετικά με την κατάκτηση και ανάπτυξη των
γλωσσών
– Τι σημαίνει δίγλωσση εκπαίδευση στην πράξη: προκλήσεις και προοπτικές

Η εκδήλωση θα λάβει χώρα το Σάββατο 19 Ιουλίου, στις 17:00, στην Ελληνική Κοινότητα Βερολίνου. Η είσοδος είναι ελεύθερη. Δήλωση συμμετοχής μέσω E-Mail στο: info@gr-gemeinde.de

Η ομιλήτρια είναι εκπαιδευτικός, κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στη γλωσσολογία από το Humboldt Universität zu Berlin με σπουδές σε Ελλάδα και Γερμανία. Κατέχει πολύχρονη εμπειρία στην έρευνα σε δίγλωσσους εφήβους, που έχουν την ελληνική ως γλώσσα κληρονομιάς τους.

Διαδραστική συνάντηση στην Ελληνική Κοινότητα Βερολίνου με θέμα «Πολυγλωσσία – Θεωρία και πράξη»

Πηγή: Ελληνική Κοινότητα Βερολίνου

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος