Συναγερμός σήμανε λίγο μετά τις 9 το πρωί στο Δικαστικό Μέγαρο, όταν το Κέντρο Άμεσης Δράσης της Αστυνομίας έλαβε τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στον χώρο των δικαστηρίων. Τελικά ο έλεγχος των αρχών απέδειξε ότι επρόκειτο για φάρσα.
Άμεσα κινητοποιήθηκαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, ενώ στο σημείο έσπευσε και ειδικά εκπαιδευμένος