Καταδίκη τριών σωφρονιστικών υπαλλήλων με φόντο επισκεπτήριο εν μέσω κορονοϊού στις φυλακές Νιγρίτας
Τρεις σωφρονιστικοί υπάλληλοι καταδικάστηκαν σε ποινές φυλάκισης 3 και 4 ετών, καθώς κρίθηκαν ένοχοι για δωροληψία, πράξη συνδεόμενη με παράνομο επισκεπτήριο που πραγματοποίησε σύζυγος κρατούμενου στις φυλακές Νιγρίτας Σερρών, τον Μάιο του 2020, παρά την απαγόρευση επισκεπτηρίων που ίσχυε λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Η υπόθεση