Έξι μήνες μετά το φονικό ξυλοδαρμό του 17χρονου Άγγελου, που συγκλόνισε την Ελλάδα, ανήμερα των Θεοφανείων, στις 6 Ιανουαρίου 2026, πραγματοποιείται σήμερα στις 12:00 η δίκη στο Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων. Στο εδώλιο του κατηγορουμένου κάθεται ο 16χρονος (ήταν τότε 15 ετών και δύο μηνών), ο οποίος αντιμετωπίζει την κατηγορία της ανθρωποκτονίας