Από τον ερχόμενο Οκτώβριο θα αρχίσει να χρησιμοποιείται ως λίπασμα σε καλλιέργειες η αποξηραμένη λυματολάσπη που θα παράγεται από την μονάδα Ηλιακής ξήρανσης ιλύος του Βιολογικού Καθαρισμού της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Αλεξανδρούπολης (ΔΕΥΥΑ). Μάλιστα η λυματολάσπη, θα παρέχεται δωρεάν σε αγρότες που θα δηλώσουν