Σε πρόγραμμα για την παροχή πόσιμου νερού και τη διαχείριση των υδάτων, εντάσσονται νησιωτικοί Δήμοι, σύμφωνα με την απόφαση που υπεγράφη χθες σε εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Χρηματοδοτούνται δίκτυα ύδρευσης στη Ρόδο, μονάδες αφαλάτωσης στην Αστυπάλαια, και μονάδες αφαλάτωσης με συνοδά έργα στη Λέρο.
Στις