Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε χθες, λίγο πριν από τις 11 το βράδυ, στην οδό Αθηνών στην Καλαμάτα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, Ι.Χ. αυτοκίνητο που οδηγούσε 20χρονος, υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, συγκρούστηκε με δίκυκλη μοτοσικλέτα που οδηγούσε 46χρονη γυναίκα, στην οποία επέβαινε και ο ανήλικος γιος της.
Από