ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Μεσσηνία: Ξανά στους δρόμους οι αγρότες – Παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Ενότητα
Στους δρόμους βγήκαν ξανά σήμερα αγρότες και κτηνοτρόφοι της Μεσσηνίας, λίγους μήνες μετά τα πολυήμερα μπλόκα και τις κινητοποιήσεις του περασμένου χειμώνα, πραγματοποιώντας παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας στην Καλαμάτα. Η κινητοποίηση εντάσσεται στο πλαίσιο των πανελλαδικών