ΚΕΡΚΥΡΑ

Κέρκυρα: Νέα παρέμβαση του συλλόγου μονίμων κατοίκων για την προσβασιμότητα στην παλιά πόλη
Νέα παρέμβαση για το ζήτημα της προσβασιμότητας στην Παλαιά Πόλη έκανε ο «Σύλλογος Μονίμων Κατοίκων». Συγκεκριμένα αμφισβητούν δηλώσεις του αντιδημάρχου εμπορίου για την εφαρμογή της νομοθεσίας σχετικά με την ελεύθερη όδευση πεζών και ατόμων με αναπηρία. Με ανακοίνωσή τους οι μόνιμοι κάτοικοι αναφέρονται σε πρόσφατες δηλώσεις