ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Δίκη για τον μικρό Άγγελο: «Δεν χτύπησα ποτέ το παιδί μου, το αγαπούσα» είπε η μητέρα
Στην τελική ευθεία βρίσκεται πλέον η δίκη για τον θάνατο του τριών ετών παιδιού, που τον Μάρτιο του 2025 είχε συγκλονίσει την Ελλάδα, μετά τις αποκαλύψεις πως το παιδί βίωνε σωματική και ψυχολογική βία. Πρώτη απολογήθηκε η 27χρονη μητέρα του Άγγελου, η οποία περιέγραψε το πώς γνωρίστηκε μέσω διαδικτύου με τον 44χρονο ,επίσης βασικό