Ολοκληρώθηκε λίγο πριν από τις 3 το μεσημέρι η επιχείρηση μεταφοράς στο Νοσοκομείο Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης η μεταφορά νεογέννητου βρέφους από την πόλη της Καστοριάς.
Το ασθενοφόρο που μετέφερε το βρέφος συνόδευσε ισχυρή αστυνομική δύναμη προκειμένου να εξασφαλιστεί η ταχύτερη δυνατή μεταφορά του στο νοσοκομείο.
Δικυκλιστές