ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Στην τελική ευθεία η αποπεράτωση βρεφονηπιακού σταθμού της Σίνδου
Η αποπεράτωση του βρεφονηπιακού σταθμού, στη Σίνδο βαδίζει προς την ολοκλήρωση, ένα έργο «βαλτωμένο» για πάρα πολλά χρόνια. Όπως τονίζει ο δήμος Δέλτα, «Σε όλα αυτά τα πολλά χρόνια βρέθηκε δύο φορές πολύ κοντά στην ολοκλήρωσή του. Δυστυχώς, δεν παραδόθηκε ποτέ στους ανθρώπους για τους οποίους κατασκευάστηκε. Βανδαλισμοί, καθυστερήσεις